[cod] Codb weigert dienst

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:47
ik heb het volgende probleem @ the moment. Zowel op mijn laptop ( acer 4001wlmi ) als op mijn desktop krijg ik call of duty NIET goed geinstalleerd. In mijn desktop zit een ti4400 kaartje en in de laptop een ati r 9700 dus een videokaartkwestie is het dan al niet ( denk ik toch :P )

het prolbeem is als volgt. Installeren etc gaat goed alleen als ik het wil spelen krijg ik ipv een mooi menu een zwart scherm met wel het menu erop maar verder doet hij niks. Ter illustratie

Afbeeldingslocatie: http://img27.exs.cx/img27/603/strange_shit.jpg

wie weet waar dit aan ligt? Heb de nieuwste patch er al overheen gezet maar dat heeft geen nut (Zag ook niks over in de changelog ). Fastwrites staan uit op beide systemen.

Strava | AP | IP | AW

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

rechtsonder in jouw screenie: 1.0
zorg dat je 1.4 hebt, en update je videodrivers/DirectX
90% van de gevallen is het (bij mij dan) verholpen ;)

-niks-

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:47
Dat is dus het gekke :S dit is de geupdate versie. En ja drivers/etc updaten.. done this done that. HEt rare is dat het op 2 systemen precies het zelfde probleem is terwijl de systemen compleet verschillend zijn ( alleen al het formaat is anders :P )

Strava | AP | IP | AW

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik betwijfel ernstig of je updates dan gelukt zijn.
Her-download de update van de officiele site (je weet maar nooit)

Bij mij werkt CoD op mijn DT en LT probleemloos ;)

-niks-

Verwijderd

Heb je de search al gebruikt? Er staat me vaag iets bij dat dit al tig keer langsgekomen is. Er staat zelfs mogelijk iets over op de Activision support site.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 20:55 ]

Dit topic is gesloten.