Hallo ik zit met het volgende probleem een pc van een gebruiker ( Windows XP ) beschikt over 1 DVDrom en 1 DVD Brander maar nu heeft hij zn drivers weggegooit van deze 2 apparaten. Als je windows opnieuw opstart zegt hij keurig nieuwe hardware enzo maar ik kan deze niet installeren omdat de DVDrom en brander dus nu niet meer benaderbaar zijn. Hij ziet ze echter wel in apparaaat beheer maar met een uitroepteken ervoor.
Nu dacht ik ik start de pc op met de WinXp cdrom en dan in de recovery mode kopieer ik de i386 directory naar mn C:\ Dit gaat echter niet lukken omdat deze NTFS is. Nu heb ik gezocht hier op het forum en vond ik wel iets van NTFS4Dos maar dat moet je betalen en omdat het mij niet zoveel waard is zoek ik een ander alternatief. Ook heb ik al geprobeert met knoppix te kopieren maar dat lukte ook niet, evenals opstartdiskette van Win 98. De DVD brander is een
NEC DVDRW NP1300a
HL-DT-ST-DVD-ROM GDR8162B
nu zocht ik hiervoor drivers om dan met diskette gewoon te kopieren in windows maar ik vond alleen firmware.
Wie kan me helpen ?
Thx in advance
Nu dacht ik ik start de pc op met de WinXp cdrom en dan in de recovery mode kopieer ik de i386 directory naar mn C:\ Dit gaat echter niet lukken omdat deze NTFS is. Nu heb ik gezocht hier op het forum en vond ik wel iets van NTFS4Dos maar dat moet je betalen en omdat het mij niet zoveel waard is zoek ik een ander alternatief. Ook heb ik al geprobeert met knoppix te kopieren maar dat lukte ook niet, evenals opstartdiskette van Win 98. De DVD brander is een
NEC DVDRW NP1300a
HL-DT-ST-DVD-ROM GDR8162B
nu zocht ik hiervoor drivers om dan met diskette gewoon te kopieren in windows maar ik vond alleen firmware.
Wie kan me helpen ?
Thx in advance