Teamkilling, altijd checken? doe jij het terug?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
Ik merk zelf (na het jarenlang CS op strikerz.net met FF te spelen), dat ik in elk spel ALTIJD van tevoren zeker weet of het een friend of foe is waar ik op schiet. Ik hoor iets, ik kom de hoek om, ik kijk, enemy, ik schiet. Er zijn genoeg mensen die dat anders doen. Die horen wat, komen de hoek om, schieten, kijken, enemy, doorknallen.

Nou vraag ik me als eerste af: bij wie zit het ALTIJD van tevoren zeker weten er zo hard ingebakken dat ze eerder en liever zelf dood gaan dan schieten op een onzeker doelwit, of is er over het algemeen meer de instelling 'boejuh, ik hou toch wel op tijd op met schieten als het een friendly is, anders is het voor mij te gevaarlijk'?

Ten tweede: stel, je wordt door een teammate geraakt of zelfs vermoord. In welke situatie is het volgens jullie 'OK' om het terug te doen?
- Altijd? Tja, moet ie idd maar beter uitkijken, what comes around goes around. Maar als het per ongeluk ging, wat je lang niet altijd kan weten, gaat die gozer misschien een vendetta ervan maken en blijf je bezig.
- als eerste reactie? Je denkt er niet over na, je wordt beschoten, je schiet meteen terug. Als ze meteen weg zijn, nou dan laat maar lekker hangen.
- Als je denkt dat het expres was? Tja, dan verdient ie het wel. Maar je kan het zomaar fout hebben en dan duurt het wel een paar rondjes voor het over is.
- Nooit? Je bent misschien minder voldaan, maar dan is het wel het snelste over en doe jij tenminste zelf The Right Thing (tm) en wordt je ook nog eens niet gebanned.

En dan heb ik een derde en laatste vraag om de twee te linken:
De mensen die altijd of altijd als het direct kan terug-TKen/THen, hoe zit het met jullie zelf kwa 'eerst checken, dan schieten'?
Een vriend van me vertelde me dat ie altijd net zoveel dmg terug doet als hem is aangedaan, maar zelf als ie de hoek om komt en een geweerloop uit een donker hoekje ziet steken schiet ie ook eerst voordat ie vragen stelt. Dat vind ik dan weer een beetje met twee maten gemeten.

Poll: Je wordt geteamkilled/geteam-hurt, terugdoen of niet?
Altijd, al duurt het 20 mins
alleen als eerste reactie
alleen als het expres was
nooit, lekker laten lopen en doorspelen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=19859&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Disclaimer: ik wil mensen die terug-TKen zeker niet veroordelen. Zeker als je een spel goed kan en je wordt door idioten in je rug geknald kan dat heel frustrerend zijn, en in een perfecte wereld mag je van iedereen verwachten dat ze uit hun doppen kijken voor ze schieten.

Ikzelf schiet nooit voor ik zeker weet dat iets een enemy is, of ik moet wel HEEEL gespannen zijn, maar dan kap ik met spelen :) Ik TK of TH ook nooit terug als et mij overkomt.
In mijn ervaring hebben de lamers de meeste lol in het uitdagen en overwinnen. Als ze bij spawn iedereen door het hoofd knallen is er na 3 rondjes geen reet meer aan als niemand er iets tegen probeert te doen en verdwijnen ze. Als iedereen zo snel mogelijk verspreid en terugschiet wordt het voor de lamer een leuke sport om toch nog zn hele team dood te krijgen. Hetzelfde geldt meestal voor serieuze cheaters. Ze hebben de meeste lol als mensen beginnen te mekkeren, want voor de prestatie van hun score hoeven ze zelf niks te doen.

Goed, ik ben benieuwd wat de meningen zijn, en of iemand uberhaubt deze veel te lange post doorleest :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik lees deze dingen- net zoals de rest van de topics die langskomen.

K doe zelf alleen maar CS en soortgelijke games op de Xbox- Live dan. Als iemand per ongeluk een teamkill maakt- en dat merk je- dan krijg je wat gevloek van mijn kant, en een -kijk-voortaan-svp-uit naar je hoofd. Iedereen maakt fouten. Als mensen stom BLIJVEN schieten op alles wat beweegt- of het gewoon met opzet doen omdat ze het oh-zo-grappig vinden- dan krijgen ze eerst een <vervelend wapen/voertuig> terug- en daarna een kick.

Kijk, in vaste clans of groepen gebeurt het bij mij nooit- mensen weten dat ik het vervelend vind- en eigenlijk vind niemand het leuk. Als je een public game host (bijv starwars battlefront) waar iedereen zo binnenloopt heb je af en toe figuren die eerst schieten en dan denken, daar doe je niets aan... Maar de enige persoon waar ik achteraan ga ik de onorginele geest die de vijand niet kan raken en daarom maar z'n team uit elkaar laat knallen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik mis de optie 'ik speel alleen op servers waar ik admin ben'

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik check eerst, dan schieten. soms komt het echter voor dat er opeens iemand voor me springt, en ik dan uit reflex of uit schrikbeweging een paar kogels door zijn donder jaag. Ik excuseer me dan ook wel altijd. Als iemand me teamkillt kijk ik altijd of hij zich excuseert, "srry" voloet in dat geval al, doet hij dat niet dan doe ik nog niks, komt dat 2x voor dan vraag ik em of ie de volgende keer sorry wil zeggen als hij weer teamkilled. doet ie het de 3e keer dan maak ik em het leven zuur.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op 28 september 2004 @ 08:39:
Ik check eerst, dan schieten. soms komt het echter voor dat er opeens iemand voor me springt, en ik dan uit reflex of uit schrikbeweging een paar kogels door zijn donder jaag. Ik excuseer me dan ook wel altijd. Als iemand me teamkillt kijk ik altijd of hij zich excuseert, "srry" voloet in dat geval al, doet hij dat niet dan doe ik nog niks, komt dat 2x voor dan vraag ik em of ie de volgende keer sorry wil zeggen als hij weer teamkilled. doet ie het de 3e keer dan maak ik em het leven zuur.
zo denk ik er ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:22
ik speel dan regelmatig soldiers of fortune 2, en daar krijg je een beetje een hekel aan "dead nades" , je gooit een granaad, een tm loopt voorbij, booooom, "sorry m8".

of je gaat een granaad gooien, wordt neergeknald, komt tm8 voorbij, booom,... sorry,.... :+

en af en toe heb je het wel eens als reflex,
(irritant bij ctf: zie je dat jou flag word gejat, jij erachteraan, kom je de hoek om, komt een teamm8 met enemyflag aangelopen,.. BOOM,.. oeps,..
"you where kicked" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 16:37

PnD

like in Pinda ^_^

Ik speel cs en tik even een headie terug..
Hoef niet na te kijken of het een enemy is die om de hoek zit, daarvoor is de radar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe check ik mijn radar. Als iemand mij raakt, dan zal dat meestal per ongeluk zijn. Is iemand gewoon erg lomp door meerdere malen te tw/tk-en dan vertel ik 't 'm. Opzettelijk terug schieten is kinderachtig en heb je alleen jezelf mee.

Ik maak zelf overigens ook wel eens de fout, als het erg spannend is lukt het niet continue op mijn radar te kijken. Dus in een reflex schiet je dan wel eens op een teammate. Dan zeg je sorry, en die ander begrijpt ook wel dat het een reflex was.
Het is lullig als het hem zijn leven kost (of veel hp) maar goed, dat overkomt mij ook wel eens.
Dat is volgens mij ook juist de "bedoeling/charme" van FF: het vergt extra aandacht en breng extra risico met zich mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als mensen me echt expres teamkillen, omdat ik hun perongeluk eens heb geraakt (en dan ook echt perongeluk, ik schiet niet op alles wat beweegd, maar in CoD gaat 't soms lekker chaotisch..), dan maak ik ze de volgende ronde af met een headshot :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

IK mis de optie ik schiet door mijn teammate de enemy een instant om de rush/tactic/teammate (of all of the above) te redden.
Precies om de teamkill reden speel ik bijna geen publics meer die FF aan hebben, aangezien je altijd wel rotzakken erbij hebt zitten en helaas, zodra 1tje begint gaat de rest er vrolijk achteraan en als je op een volle 12 player server zat is het binnen 5 rondes iedere ronde 6 vs 1 aangezien 1 team elkaar steeds tot de laatste man afslacht door zo'n irritante tk'er.
Maar enige teamkills die ik maak zijn idd wanhoopsreddingspogingen, verdwaalde nades en een awp headshot als ineens een friendly door die mm loopt waar ik op aan het mikken ben :P (maar dit is allemaal in matches en niet @ public).

Vooral eco ramp rush op Nuke met nades is potentieel gevaarlijk :)

Maar om ff terug te komen op het topic, ik doe het terug, maar dan moet eerst duidelijk zijn dat er geen opzet in het spel was (geen opzet = ook per ongeluk de verkeerde door zijn kop jassen :D (mij dus)). Zodra het expres is (@ public) komt de benelli uit de mauw en heeft ie een brok hagel in zijn oogbal hangen :D aka funmode.
Maar meestal volgt de ~ quit eerder dan de teamkill van mij

[ Voor 21% gewijzigd door scim op 28-09-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn teammate het expres doet, dan kan hij opzeker wel een headshot verwachten van mijn awm. Het boeit me niet zoveel dat ik de volgende ronde dan dood ben (hoewel dat ook op veel servers is gedisabled)

Mocht het per ongeluk zijn, dan is het natuurlijk geen probleem.

Maargoed, doorgaans ben ik gewoon "preventief" niet veel te vinden op FF servers, en als ik dat wel doe, is het in een pcw'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Ik maak het jammer genoeg te vaak mee dat ze gewoon elkaar lopen af te schieten, terwijl jij net serieus bezig was met je mission. Maar ik laat ze gewoon, uiteindelijk worden ze wel gebanned van de server.

En dat om de hoek en schieten, heb zelf in een reflex weleens geschoten, maar na een lange tijd gespeeld te hebben kun je dat wel controleren. Eerst kijken wie die persoon is, maar niet te lang hè...het is snel reageren, kill or be killed. Dus meestal is het je hoort iemand om de hoek komen, bukken, wachten, goed kijken welk team, en dan een kill. Als je snel denkt dan lukt het wel. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd mijn vinger net een paar centimeter boven de linkermuisknop, om te voorkomen dat ik friendleys neerknal. 'Echte' CT's lopen ook nooit met hun vinger op de trekker rond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellsofwar schreef op 28 september 2004 @ 10:13:

Dus meestal is het je hoort iemand om de hoek komen, bukken, wachten, goed kijken welk team, en dan een kill. Als je snel denkt dan lukt het wel. B)
of je checkt gewoon even je radar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Osiris schreef op 28 september 2004 @ 10:02:
Als mensen me echt expres teamkillen, omdat ik hun perongeluk eens heb geraakt (en dan ook echt perongeluk, ik schiet niet op alles wat beweegd, maar in CoD gaat 't soms lekker chaotisch..), dan maak ik ze de volgende ronde af met een headshot :r
Ik had in CoD de grootste moeite om te onderscheiden wat nu teammate of enemy is. Ik speelde het maar even, dat ging echt zo van: "*Ziet persoon, Ah vijand want ik ben dood :+" Toen ik nog UT speelde (_O_) was dat wel duidelijk, blauw of rood. En ookal schoot je elkaar perongeluk, dat deed geen pijn. UT ging ook te snel om rustig te bekijken of iemand het embleem van de vijand op had of niet. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Bij spellen als unreal waar het duidelijk is wie bij je team hoort (rood vs blauw en bovendien ook nog een groen driehoekje boven het hoofd), schiet ik eigenlijk nooit op teammates, behalve als ze dusdanig ver weg zijn dat ik de kleur niet meer kan onderscheiden en ook het driehoekje niet kan zien. Maar goed, daar staat FF altijd uit, dus dat is niet zo erg.

Maar bij een spel als Wolf ET heb ik af en toe nog wel eens een teammate te pakken (in principe niet dood, tenzij ze al bijna geen health meer hadden). Bijvoorbeeld omdat ik de ronde ervoor van team heb gewisselt, of omdat ik geen identification kreeg toen ik m'n cursor eroverheen bewoog (covert ops). Of omdat ik samen met een teammate op een vijand aan het schieten bent en hij door mijn gezichtsveld stafed.

Maar in principe: als een vijand op middelgrote afstand is, dan id ik in principe voordat ik begin te schieten. Maar op close range (iemand komt om de hoek zetten in een smal gangetje) waarbij elke seconde telt, dan begin ik direct met de voorbereidingen om te schieten en het kan dan soms zijn dat ik denk "oh kut het is een friendly" maar dan al net begonnen was om m'n muisknop in te drukken.

Maar dat laaste is idd afhankelijk in hoeverre ik aandachtig speel. Als ik gewoon wat rondren en naar bijv. chat messages aan het kijken ben, dan gebeurt zoiets eerder dan dat je klaar voor het gevecht rondloopt.

[ Voor 14% gewijzigd door Infinitive op 28-09-2004 10:36 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Lekker laten lopen en punishtk doen. Als iedereen dat doet is de tker zo gekicked.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eerst mis ik de optie 'Ik speel vrijwel alleen op servers met friendly fire uit' ;) Niet dat ik dat altijd doe (maakt mij niet zoveel uit).

Ik speel dus voornamelijk Battlefield 1942 (vanilla only). En de laatste tijd valt het best mee met de TK'ers op public servers, maar kan ook aan mij liggen dat ik alleen op de goede servers kom :+

Een teamkill welke ik nog niet zo snel heb gelezen is dat als jij aan het schieten bent en er besluit een teammate vrolijk voor je langs te lopen en whoppa jij een TK op je naam :X

Bij Battlefield 1942 kun je ook een teamkill krijgen als jij in een schip vaart als er een friendly plane op jouw schip knalt...

Als iemand mij teamkilled kijk ik altijd of die persoon een clantag heeft en hoeveel punten de persoon in kwestie heeft. Als ie veel punten heeft en hij (of zij) maakt dan een TK dan is het hoogstwaarschijnlijk gewoon een ongelukje. Bij een clantag of veel punten doe ik verder niks.

Het is nou ook weer niet zo dat ik instant alleen maar TK's maak. Maar soms heb je echt dombo's en irritante gasten er tussen zitten dat je denkt van hoepel asjeblieft op...

Bijvoorbeeld planecampers op een carrier (Wake of Iwo Jima bijvoorbeeld). Je hebt als team geen enkele vlag en die dombo's staan daar maar te wachten... Meestal vaar ik dan die carrier gewoon van de map af (kijk wel of er nog andere spawnpoints zijn ofcourse). Hier krijg je dan wel geen teamkill voor maar wordt wel beschouwd als lame.

Of gasten die in een vliegtuig vliegen en constant alles naast bomben en eigenlijk alleen maar cirkeltjes vliegen en verder geen enkele groundsupport geven. Vaak herken je deze gasten aan lage scores en een hoge sterfcijfer. Die gasten flak ik meestal ook neer als ik in een slechte bui ben.

Of gasten die denken constant te moeten spammen met de radiomessages, als er 1 toevallig voor mij loopt snoer ik zijn mond. Nou is er wel een consolecommando om die gast te ignoren maar dat is ff teveel werk op dat moment :P chat.addtoignorelist ID btw chat.add <tab> ID als je het sneller wilt hebben.

En nog eentje waar ik wel een teammate bij afmaak: stel je wilt een vlag veroveren maar er is een NME tank in de buurt terwijl wij met zun tweeen assaults/medics zijn. No way dat je die tank zonder ammobox kapot krijgt dus je moet je verstoppen en hopen op airsupport of andere teammates. MAAR als mijn teammate dan zo idoot dom is om op die tank te schieten met zijn assaultgun dan kill ik hem ook ongeacht punten en clantag. Ten eerst kun je met een assaultgun geen tank kapot krijgen en belangrijker nog hij verraad mijn positie :/

Als een server een 'erge' teamkiller heeft dan verlaat ik gewoon die server. Meestal kun je er wel omheen spelen met Battlefield maar soms is er geen doen aan omdat je bijvoorbeeld als team geen enkele vlag hebt behalve homebase en die TK'er zit met een tank alles op te blazen, no way dat dat nog een leuk potje wordt dan dus verlaat ik die server. Bij zo'n 'erge' teamkiller' doe ik meestal niets dat is de aandacht echt niet waard.

Lange post geworden :o

//edit: het hangt er ook nog vanaf of een persoon ff sorry of sry zegt nadat ie mij getk'ed heeft dan wil ik ook nog weleens over mijn hart strijken :P

btw nog grappig verhaaltje: ik had ooit een keer op coral sea een score van -18. Dit kwam doordat de autoteam mij gewisselt had van team. Ik druk als engineer bezig met xpacks leggen op de (wat ik toen dacht) NME carrier bij de planes. Ik wacht totdat iedereen spawned en toen BOEM :D :X ik dacht dit wordt een vette score :D maar helaas allemaal teammates :X werd ook gelijk gekickt. Achteraf bedacht ik mij ook nog 'dus daarom werd er niet op mij geschoten toen ik die xpacks legde :+ '

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 27-10 08:55

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik schiet gewoon op alles wat beweegt, vaak raak ik ook lui van m'n eigen team maar ja shit happens :P

* Dennahz speelt toch niet vaak :+

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik probeer zo goed als ik kan te voorkomen dat ik een T/K pleeg.
Soms is het door reflexen in het heetst van de strijd niet mogelijk, maar dan volgt altijd een verontschuldiging van mijn kant.

Auto teamswitching kan ook tot verwarring leiden. Heb je net een half uur lang met de ene partij meegespeeld, en ben je dus totaal ingesteld op de kleur van de vijand... en dan komt ineens die auto teamswitch zonder dat je het door hebt.

De focus ligt op dat moment dan dus op de verkeerde partij, namelijk mijn eigen team.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:54
Bij CS speel ik meestal zonder FF, en ik stel me daar ook op in. Het is dan echt "bij twijfel schieten". Maar meestal weet ik wel waar de meesten zitten.
Bij America's Army is het iets anders.... In het begin wist ik nog niet goed hoe mijn team eruit zag, en maakte ik nog wel eens een TK. Toen maar besloten om bij twijfel niet te schieten.. Dan maar een keer extra dood.

En wat betreft terug doen, nee. Bij AA heb je daar alleen jezelf mee, en het is bijna altijd per ongeluk. En bij CS zie ik het nut er niet van in. Als je wilt winnen gaat dat makkelijker met 6 teammates dan met 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel best veel tribes 3 (mplayer beta) en af en toe zit daar ook nog wel eens een teamkiller in, het voordeel aan tribes 3 is dat je best moeilijk te raken bent en het landschap erg groot is en je teamkillers zonder veel moeite kan ontwijken. Het wordt alleen kut als de vijand jouw vlag heeft en jouw team de vijands vlag...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vaak dat ik bijv. net in een deuropening zit, ik zie een enemy en een of andere noob friendly gaat ineens voor me staan terwijl ik schiet. Ja wat kan ik daar nou aan doen :/
Soms met nades ook, wil ik er een gooien in cs, en vlag voordat ik loslaat *bam* headshot. Ja dan heb je wel eens een teamkill als er een nade bij een half dood mannetje ontploft (op sommige funmaps zoals he_tennis heb je dan letterlijk een Teamkill :+ ).

Meestal kill ik ze niet terug, ben een keer gebanned door zo'n grap op zvdk :/
Gast liep heel het team dood te raggen met een para, volgende ronde knal ik hem door z'n knar, d'r was alleen net een admin gejoined :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
zo te lezen heb ik idd een paar keuzemogelijkheden weggelaten, maar die komen denk ik ook niet zo heel vaak voor :D

Een TK die nodig is om een objective te voltooien (je gooit een nade naar 3 enemies, waarvan 1 de vlag heeft voor het matchpoint, terwijl je donders goed weet dat er een teammate dood zal gaan door de ontploffing), vind ik persoonlijk niet echt een TK. Je schoot niet per ongeluk op je teammate, je schoot niet expres op je teammate, je maakte het em niet met opzet het leven zuur. Je deed je plicht en daarbij stond hij toevallig in de weg, tja, kan gebeuren.

De meeste posts klinken allemaal best logisch, al zijn dr een paar tussen die door de meeste admins een ban om de oren krijgen :)
TKs omdat je geTKed werd worden je meestal wel vergeven als het meteen gebeurt. TKs omdat je teammate niet zo slim is als jij zou ik je persoonlijk accuut voor bannen, hoe frustrerend en begrijpelijk de situatie ook is.
Nou is het in een spel als BF42 een veel minder grote ramp om dood te gaan dan in bijv. CS. Bij de laatste duurt het 2 mins voor je weer mag spelen en heb je geen wapen meer, bij de eerste sta je 20 seconde later weer met je volledige uitrusting op dezelfde plek als net. Ik merk ook dat in BF vooral op LANs wat meer geTKed wordt om deze reden. Het boeit toch niet zoveel, dus is het ineens een middel om te vertellen dat je iemand niet aardig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
tja, als iemand me per ongeluk killed, NP: ken beuren (gebeurt mij ook een enkele keer in het heetst van de strijd, verontschuldig me dan meteen).
Je merkt vaak snel genoeg of iemand het al dan niet express doet.

Maar als een pipo erop uit is zoveel mogelijk TK's te halen, en voten helpt/kan niet, dan heeft 'ie een probleem: ik zal mij (en m'n wapen :P) dan volledig richten op die gast net zolang tot hij weg is (of ik het zat ben).
Dus niet 1x terug killen, maar continu.
Wie kaatst enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Ik hou ook altijd de radar in de gate waardoor ik weet wie waar vandaan kan komen. Heel soms kill ik per ongeluk een teammate, omdat die tijdens een vuurgevecht voor me langsloop. EN bij een terug stuiterende granaat :P

Een scripje zoals bij DOD zou handig zijn dat je na een TK kan kiezen: vergeven, slap en kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twitt
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:10
Ik speel zelf nog steeds Medal of Honor Freezetag online en ik betrap me erop dat ik steeds vaker aan het teamkillen ga. Waarom?

Ik heb een gruwelijke hekel aan campers. En zeker als ze bij mij in het team zitten.
Freeze tag is bedoelt voor teamspelers, word je neergeknald dan komen er tralies om je heen, en dien je "bevrijdt" te worden op de plek waar je neergeschoten bent. Het gebeurt mij regelmatig dat ik dus dood ben, en dat een groep "idioten" uit mijn team 10 meter van me afstaan maar me niet bevrijden omdat ze te druk bezig zijn met campen. Dat soort gasten krijgt dus een headshot. :)

Ik zet mijn spel zelfs op toeschouwer modus, bekijk iedereen, en begin dan de campers te killen. Heeeeeerlijk! Het mooiste is ook wel als ze de server verlaten.
Helemaal moe van mijn teamkills.

Amd 2000+ Mobile @ 2500Mhz (250x10) / Shuttle AN35N Ultra 400 / Adata Vitesta DDR500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-10 18:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Alleen als het expres is. Bij America's Army heb je een honor. Die stijgt naar mate je meer ervaring hebt. Je begint bij 10. Als iemand van 10 honor je dood schiet, dan zeg ik no problem en is er niets aan de hand. Ook niet als het nog een keer gebeurt.

Iedereen heeft het moeten leren. Aangezien er in AA wapens zijn met splash damage kan het zijn dat jij geraakt wordt door iemand die toch heel erg goed is, maar gewoon een millimeter verkeerd richtte waardoor jij geraakt wordt. Dat wordt meestal geaccepteerd. Soms wat gevloek, maar bijna nooit wordt het terug gedaan.

Zelf doe ik het niet gauw terug. Als iemand het expres doet, dan start ik een vote om ze uit het team te schoppen en te kicken van de server. Dat werkt beter.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twitt schreef op 28 september 2004 @ 14:26:
Ik speel zelf nog steeds Medal of Honor Freezetag online en ik betrap me erop dat ik steeds vaker aan het teamkillen ga. Waarom?

Ik heb een gruwelijke hekel aan campers. En zeker als ze bij mij in het team zitten.
Freeze tag is bedoelt voor teamspelers, word je neergeknald dan komen er tralies om je heen, en dien je "bevrijdt" te worden op de plek waar je neergeschoten bent. Het gebeurt mij regelmatig dat ik dus dood ben, en dat een groep "idioten" uit mijn team 10 meter van me afstaan maar me niet bevrijden omdat ze te druk bezig zijn met campen. Dat soort gasten krijgt dus een headshot. :)

Ik zet mijn spel zelfs op toeschouwer modus, bekijk iedereen, en begin dan de campers te killen. Heeeeeerlijk! Het mooiste is ook wel als ze de server verlaten.
Helemaal moe van mijn teamkills.
Je bent nu eigenlijk geen haar beter dan die campers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Ik check altijd van tevoren of het een enemy is of niet,
Alleen als ik onder tribes 2 CTF met mijn mortier aan het HoF-en ben, dan boeit het mij dus niet of er friendly's genuked worden of niet.
Primary Objective : Defend Tha Flag, TK preventie is dan secundair...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10 22:04

JohnD

Bernd

nooit.. ik vote wel voor een kick.

servers waar ik speel ben ik toch bekend en regulars nemen zonder problemen aan dat ik gelijk heb. Ik misbruik dat verder ook niet. Als die persoon 5 minuten later terug komt dan mag ie van mij gewoon weer meespelen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb veel mohaa gespeeld online, ook in clan gebeuren...
In mohaa kan je de tegenstander een pakje "aantrekken"...
Heel handig in sneeuw levels... :)
Op die manier weet je zeker dat je de goede afschiet ipv een team-mate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 08:50

dbzfan

Nee.

Bij America's Army komt het weleens voor dat je teammaat om de hoek vandaan komt, hij begin als schrikreactie een salvo te lossen, en als reactie daarvan schiet je terug. Maar dit gebeurt altijd zonder dat je tijd hebt om na te denken.
Als er express op mij geschoten word schiet ik nooit terug, kost me veel te veel punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Terug schieten vind ik altijd zo ontzettend zinloos, uiteindelijk schaad je het team er mee namelijk. Des te frustrerender vind ik het dan ook als iemand terugschiet als je diegene per ongeluk raakt.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 15:46
Per ongeluk kan altijd gebeuren.
Maar wat als je admin bent op pub servers van CS of zo.
Dan kun je moeilijk express tk/tw terug doen :P

Meetstal waarschuwing, bij herhaaldelijke opzettelijk tw/tk-en ban voor 1440 mins of zo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel voornamelijk Americas Army: Operations en als je met dit spel iets leert dan is het wel dat je altijd je Target identificeert voordat je je trekker overhaald.

ROE punten heb je snel verdiend en voor je het weet ben je gekicked. Uberhaupt, een TK in de eerste 45 seconden en je bent van de server af.

Iedereen die deze game een beetje fanatiek speelt weet dit ook, dus express iemand teamkillen is er bij dit spel gelukkig niet bij.

BTW: wraak nemen en iemand terug TK'en komt in mijn ogen ook niet als echt volwassen over.

Maar dat terzijde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik ge tked wordt,geen robleem,wordt ik de ronde erna weer door dezlfde getked,en bied hij zijn excuses aan,weer geen probleem,doed hij t en 3rde keer,dan blijf ik hem tken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 12:46

Twhomp

Stayin' Alive

Kees schreef op 28 september 2004 @ 04:18:
ik mis de optie 'ik speel alleen op servers waar ik admin ben'
OMG, die mis ik ook :D

Ik had (hopelijk komt de server weer online) samen met een vriend een Battlefield DC server. Heerlijk om admin te zijn.

Je speelt veel relaxter, want als er een eikel is die opvalt (je let er niet eens op) dan kick je die, of desnoods ban je die.

Op een gegeven moment krijg je regulars, want die zien dat op onze server eikels actief worden geweerd. Heerlijk!

Kom ik daarna op andere servers waar ik dus geen admin ben: frustratie en irritatie alom.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

had het vooral op battlefield servers als je dan een vliegtuig pakte dat ze dan gewoon je vliegtuig verrot knalden omdat ze anders zelf niet kunnen vliegen.
Ik moet wel zeggen dat die persoon ook niet lang vliegt of ik nu gekicked word of niet want dat vind ik nu zo kinderachtig.

Soms is het zelfs een serveradmin die persee alleen wil vliegen en als je wat terug doet word je gekicked :'(
Werkt soms zo frustrerend als ze op die manier spelen dat ik soms de neiging heb zon server offline te halen.
Later denk ik van toemaar vind het wel best of ik switch van team en maak er een sport van vliegtuigen uit de lucht te knallen dat geeft ook voldoening :+

Het gebeurd ook wel eens per ongeluk en daar zal ik niets van zeggen je zit midden in een battle iedereen is druk aan het knallen en ziet jou over het hoofd dan is het een kwestie van kan gebeuren.

Over het algemeen heb ik al snel door hoe alles in elkaar steekt omdat ik ervaring genoeg heb met online gamen.
Gisteren heb ik een potje joint ops gespeeld en de teamplay die wij hadden in ons team was gewoon een genot om zo te spelen.
Als je online wilt gamen en je neemt er de moeite voor dan zou ik zeggen start je eigen fairplay server op kick de raddraaiers en zorg dat je een goede naam op gaat bouwen.
Dan weet je zeker dat je heel veel plezier zal beleven aan online gamen :)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
de meeste servers waar ik op speel staat FF uit, en daar ben ik ook wel blij mee want als het aan staat gebeurt het zo enorm vaak dat je door je team mates geraakt word, expres of niet het is gewoon klote

dus ik speel zo goed als altijd op server waar het uit staan, vind ik een stuk fijner spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 25-10 19:58
Eerst schieten, en dan pas vragen stellen :Y)
Het is niet zo dat ik trigger happy ben, maar als ik per ongeluk eens op een friendly schiet dan heb ik dat ook vrij snel door. Het komt dan ook haast nooit voor bij bijv. CS of DOD. Het is wel ooit zo dat men in een verdwaalde granaat van mij loopt bij COD, maar dan bied ik netjes mijn excuus aan. Terug TK-en doe ik niet. Ik vind het zelf niet leuk als ik ge-TK-ed wordt, en ik ga er dan maar vanuit dat het per ongeluk was. Merk ik duidelijk dat het expres was dan zeg ik er iets van. Heeft dit geen nut dan spreek ik of een admin aan, of ik negeer het verder en zoek eventueel een andere server op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:45
Ikzelf schiet & kijk tegelijk. Nouja, eerst héél even kijken, maar in CS: Source is het vrij makkelijk te zien of het een enemy of niet is, dus dat duurt niet zo lang. Als het toch zou zijn dat ik, als het een friend is, schiet(per ongeluk dan, ik ga niet lopen TK-en voor de gein), bied ik ook meteen even mijn excuses aan en hoop dat hij/zij mij niet omknalt.

Als ik zelf beschoten word door een friend, ligt het eraan of hij/zij het expres deed. Bij de spawn ga je bijvoorbeeld niet 'per ongeluk' 80 HP van iemand af schieten. In zo'n geval schiet ik (meestal) heel wat HP van m'n 'friend' af(ja, ik kijk wel 3 keer of het wel de goede is), zodat hij straks lekker gemakkelijk dood gaat en ik geen geld/status verlies door een TK. Was het per ongeluk, geen probleem, dan ga ik fijn door met m'n tegenstanders afknallen, foutjes gebeuren nu eenmaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Serial-X op 28-09-2004 18:18 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
heh, ik heb 1 keer op een LAN zoiets meegemaakt. Een gozer zat te CSen, maar toen ie de ronde gewonnen had, zat ie ff met zn buurman te kleppen en op zijn scherm te kijken. Bleek dat ie zn muis een beetje aan het bewegen was, stak ie em per ongeluk onder zn speakers (kan bij die van mij trouwens ook), waardoor de muisknop ingedrukt werd. Schiet ie zo 5 kogels door een teammate's hoofd op spawn, 2 secs in het rondje :S Ik zat er dicht bij en kan je met zekerheid vertellen dat dat niet met opzet was, hij freakte em zelf ook hard :)
Maar ja, hij had natuurlijk wel wat beter op moeten letten.

Ik merk zelf ook dat ik het liefst speel op servers met een keiharde admin policy, en zo ben ik het zelf toen ik een tijd admin was op een clanserver van mn ouwe clan ook gaan doen. Als iemand gewoon een klootzak is, hop, ban. Niks geen time-ban, gewoon helemaal van de server af. Voor hem 10 anderen die wel aardig zijn. Je bouwt dan twee reputaties op. 1 bij de wat minder aardige mensen, dat de admins daar ongeloofelijke homo's zijn. En 1 bij de mensen met wie je graag speelt, dat er daar nooit gelamed wordt. Resultaat was een server die na 1 week al constant vol zat en heel weinig problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Het licht eraan, als mensen continue aan het begin van de ronde iedereen proberen af te knallen, kan ik het soms niet laten, maar aan de andere kant heb je dan weer dat ze het leuk vinden omdat er reactie is en gaan ze alleen maar door, en het is een nadeel voor je team.

Ik heb net effe geCS-ed, en ik schoot door nmy z'n hoofd heen maar die nmy werd al achterna gezeten door iemand van me eigen team en die kwam toen net het hoekje om, precies achter die nmy dus schoot hem ook per ongeluk neer. Ronde was afgelopen, toch ff excuses aangeboden, en dan is het ook niet zo erg.

Maar ik maak ook regelmatig mee dat je op een server komt waar iedereen elkaar in 1 team zo snel mogelijk aan het begin van de ronde probeerd af te slachten en dat is zoo doelloos, slecht voor je team en voor het andere team is er ook geen zak aan, en niemand schiet er wat mee op :P

• Jorick
  • Laatst online: 13:22
Met Counter-Strike is het niet zo moeilijk als ff aan staat. Ik gebruik gewoon de radar in combinatie met geluid om uit te vogelen waar medespelers of tegenstanders lopen. Als je iemand hoort kijk je op de radar en je weet genoeg. Zo hoef je niet eerst een fractie van een seconde te verspelen om uit te zoeken of het wel of niet een tegenstander is. Dit kan het verschil betekenen tussen killen of gekilled worden.

Als er mensen in de server zitten die het expres doen laat ik ze gewoon hun gang of vraag anderen om die persoon weg te voten. Het terug doen schiet je niets mee op. Als je niet op die kerel in gaat houd hij er vanzelf wel mee op.

[ Voor 23% gewijzigd door Jorick op 29-09-2004 00:07 ]

Verwijderd

Bij Battlefield V. heb ik ook vaak, dat ik ff zit te klikken om te spawnen en dan schiet ik zo een spawn ervoor door zijn kop 8)7 dan roep ik gewoon ff sorry en dan is er meestal niks aan de hand..
en dat met die voertuigen voor je neus kapot schieten zie ik ook wel regelmatig.
meestal kijk ik ff wat voor een gasten dat zijn, en wacht ik even met een tank naast een heli ofzo, als ze dan instappen duw ik die heli om, hahaha
je moet ze dan eens horen als ze proberen op te stijgen en gelijk 10 keer over de kop rollen...

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
nog 1 grappige TK die ik me kan herinneren (nouja, ik vond em grappig :) )

Counter-Strike, de_nuke, ik en 2 andere CTs waren nog over tegen 1 T, ik had een AWP. Ik loop een beetje buiten rond te waggelen, kom de hoek om, loopt daar die T. Ik zoom in en knal em accuut door zn hoofd. Vervolgens valt hij naar de linker-zijkant, en vallen de tot-dan-toe-niet-zichtbare 2 CTs achter hem naar de rechterzijkant. Oftewel, mijn kogel was door 3 hoofden heen gegaan. :S

• Wildfire
  • Laatst online: 12:12

Wildfire

Joy to the world!

Een tijd terug in UT2004 zat er echt een enorme TK'er in het spel... uiteindelijk begon iedereen op hem te schieten en werd het dus geen Team Deatchmatch, maar "All against one"... :P

In Call of Duty zit ook af en toe een TK'er. Als voting aanstaat maak ik wel een vote aan, anders jaag ik 'm (als FF aan staat) wel wat kogels door z'n kop als 'ie na meerdere waarschuwingen nog niet luistert.

[ Voor 40% gewijzigd door Wildfire op 29-09-2004 13:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

lekker makkelijk in RA3 hè, teamdamage off >:)

ps. al kun je daarbij ook wel door teamspam de void ingeschoten worden, erg triest, maar doet men nooit opzettelijk, gelukkig :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 13:21 ]

Verwijderd

Gewoon lekker laten gaan die koters. Idem met cheaters. Als niemand reageert zijn ze snel genoeg weer weg. :O

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-10 22:17
Als het niet express is dan vergeef ik ze altijd, als je zo'n menu'tje hebt, als ze het mij niet vergeven dan vergeef ik het ze ook niet ;) .

Maarja ik th misschien 1 op de 15 kills. Vind dat mensen meer van elkaar moeten kunnen hebben jammer genoeg is het cs wereldje al te veel vol opgefokte pubers :P.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

MEt SOF2 CTF zuigt TK soms helemaal. Gooi je een fire-nade voor een deur waar je opps verwacht, loopt er 1 of andere harry in jouw brandende zut, word je in de penaltybox gegooid voor teamkilling. Straffen voor teamklling vind ik daarom helemaal niks. Je kan er niet altijd wat aan doen immers. Bij UT2004 gaan gasten soms precies in de line of fire zitten rotzooien. :X Dan vinden ze het gek dat ze geTK worden... :+
edit:
lui die express TKen gelijk TempBannen of voor altijd bannen

[ Voor 9% gewijzigd door under-world op 29-09-2004 15:17 ]

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik doe het niet terug, Het overkomt mij tenslotte ook wel eens, vergissing.... kan gebeuren.
Echter, van die walgelijke types die er blijkbaar genoegen in scheppen op een spawnpunt van z'n eigen team al z'n teammaten af te gaan lopen knallen..... Die scheld ik eerst via simpel typen in het spel helemaal verrot en als hij dan nog doorgaat verander ik mijn objective in hem! >:) Alles wat ik dan nog doe is op de map kijken waar die eikel uithangt en hem dan gaan afknallen. Opzouten met zulke spelverpesters. Gelukkig sta ik vaak niet alleen en gaat het halve team achter hem aan, worden we wat het spel betreft wel compleet afgemaakt, maar moet je eens opletten hoe snel die vogelvrij verklaarde teammaat bij het andere team zit, of zelfs uit het hele spel is verdwenen >:)

Verwijderd

het doet me altijd weer goed om de titel Sof2 te zien, het is gewoon nog steeds een zeer degelijke game, Ik kan me er wel druk om maken, wanneer het express gebeurt, maar doe het nooit terug. Maar het is wel iets wat je hele spelervaring verneukt.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 08:19:
en dat met die voertuigen voor je neus kapot schieten zie ik ook wel regelmatig.
meestal kijk ik ff wat voor een gasten dat zijn, en wacht ik even met een tank naast een heli ofzo, als ze dan instappen duw ik die heli om, hahaha
je moet ze dan eens horen als ze proberen op te stijgen en gelijk 10 keer over de kop rollen...
met Battlefield 1942 DC is dat ook irritant.
El Alamein: spawnde de thunderbold op 15 m afstand, ik loop erheen...
toen ik op 1 meter afstand was blies zo'n andere grapjurk op 30m afstand die thunderbold op met zijn bazooka.
Toen een paar seconden later zijn vliegtuig spawnde en hij instapte heb ik m ff met vliegtuig en al de lucht in geblazen.
Maar de rest van het potje verder geen problemen met hem gehad 8)

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als het duidelijk is dat er met opzet geTK'ed wordt:

Rechtermuisknop > Kick >:)

* Victor is bofh @ clanservers :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 17:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wij hebben met een aantal klasgenoten een tijdje regelmatig CS gespeeld en daar zat er eentje bij die altijd op alles schoot wat bewoog.. zelfs al waarschuwde je hem dat je er aan kwam dan schoot ie nog :X Op een gegeven moment werd hij steeds 'preventief afgeschoten' toen begon ie het af te leren :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 23:37

The_Scarabial

MTB for life!

ik speel dan vooral Desert Combat, maar ik laat TK-ers altijd mooi lopen, want als ik het ga terug doen dan gaat je score omlaag, en dat is natuurlijk niet de bedoeling :P, maar dan nog lui die express een teamkill maken zijn gewoon triest. Lui die het per ongeluk doen, vergeef ik. :D

Verwijderd

In Warcraft TFT kun je moeilijk wat terugdoen tegen TK. Je kunt gaan flamen maar daar doe ik meestal niet aan. Ik denk dat juist TK door de cultuur van mass-flamers gemaakt zijn (vooral in warcraft). Gelukkig komt het niet veel voor dus ik neem het ze niet erg kwalijk...

Verwijderd

Ik check altijd eerst of het een vriend of vijand is, zelfs als ik daardoor het risico loop als eerste het loodje te leggen. Ik zeg niet dat ik nooit een foutje maak, maar het gebeurt me weinig en dan is het altijd zonder opzet.

Als ik wil schieten op alles wat beweegt (en dat wil ik weleens... lekker afreageren), dan speel ik wel deathmatch of zo... (lekker in CoD kogels pompen :P )

Nu speel ik vaak op mijn eigen server (CS). Met tkpunish on (killer volgende ronde meteen dood) en auto-kick na 3 TK's (vind ik persoonlijk al erg royaal). Vaak maak ik er ook nog even een ban van voor een bepaalde tijd...

Ik schiet zelden terug maar zwaai effe met m'n mes of zo... >:)

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Keihard tkers negeren, willen gewoon aandacht en vervelen zich.. :)
Natuurlijk begrijp ik dat een men soms per ongeluk tk/th, en dan wordt er meestal ook gelijk sorry gezegd oid, dat vind ik niet zo erg.... :)

"- Nooit? Je bent misschien minder voldaan, maar dan is het wel het snelste over en doe jij tenminste zelf The Right Thing (tm) en wordt je ook nog eens niet gebanned."

Ik speel als ref op een fps server, en ik geef wel waarschuwingen uit. Ik vertrouw ook wel het auto-kick systeem wat er daar is. ( auto-kick bij een bepaald aantal tk %). Als er klachten zijn, geef ik meestal 1 of 2 waarschuwingen, en daarna pas ik zwaardere maatregels toe.. :)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Crash schreef op 28 september 2004 @ 18:13:
Eerst schieten, en dan pas vragen stellen :Y)
Het is niet zo dat ik trigger happy ben, maar als ik per ongeluk eens op een friendly schiet dan heb ik dat ook vrij snel door. Het komt dan ook haast nooit voor bij bijv. CS of DOD. Het is wel ooit zo dat men in een verdwaalde granaat van mij loopt bij COD, maar dan bied ik netjes mijn excuus aan. Terug TK-en doe ik niet. Ik vind het zelf niet leuk als ik ge-TK-ed wordt, en ik ga er dan maar vanuit dat het per ongeluk was. Merk ik duidelijk dat het expres was dan zeg ik er iets van. Heeft dit geen nut dan spreek ik of een admin aan, of ik negeer het verder en zoek eventueel een andere server op :)
Dit vind ik ook de enige juiste reactie. Terug TK'en is toch zinloos.....

Het verschil tussen per ongeluk teamkillen en express is meestal toch wel duidelijk. Zeker als je op tab drukt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-10 14:22
Ik stem ook voor de optie van Kees :)

Maar ik maak ook wel eens een tk of th, omdat je toch in de heat of the action niet altijd je radar kan checken. Maar ik zeg altijd beleefd sorry B)

Bij herhaaldelijk opzettelijk tk'en, op spawn ofzo, en ik ben geen admin, dan schiet ik de persoon in kwestie toch maar even preventief af.

Wel leuk om in dit topic allemaal bekenden te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door SiErRa op 30-09-2004 19:45 ]

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:27

Bjk

Ehm, ik hoor wat, check radar, zie niks, schieten. Soms wil het gebeuren dat het puntje op de radar niet goed te zien was en schiet ik bijv 5 hp van iemand af. Tsja ik stop wel zsm. :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 19:36
Eerste gedachte die bij mij in me op kwam was wat Bjk al noemde: radar. 9 van de 10 spellen hebben een radar waarop je je teamgenoten ziet, dus mensen die schieten op alles wat beweegt moeten eens leren met de radar om te gaan.

Zelf schiet ik overigens alleen terug als m'n teamgenoot het inderdaad expres deed (en dus bijvoorbeeld door blijft schieten), want als ik terug ga schieten kan ik misschien later wel naar m'n hulp fluiten :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet hoe het is Als je eigen mates je killt of op je schiet, ik heb er in ieder geval een grafhekel aan. :/

Ten eerste speel ik veel Counter-strike, je hebt dr namelijk een hele mooi Radartje op je scherm, Mr blijkbaar kijken alleen pro's drop.

Ten tweede ja als je bijvoorbeeld schikken omdat jij ineen keer om de hoek komt rennen en je per ongeluk raken, kan ik er niet egt mee zitten, tis tenslotte een spelletje :p Maar als die persoon het gwoon voor de lol doet, probeer ik em meestal te kicken door te voten,
En als die persoon helemaal niet kapt, dan kill ik em wel.

Mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel geregelt het spel Battlefield 1942, zowel de SW als de RtR

Eigenlijk valt het reuze mee met de teamkillers, enige wat er steeds meer in komt zijn de n00bs. ze doen dat geen teamkills, maar ze geven totaal geen enkele team working mee aan het team....klein voorbeeldje

Mimoyques:
Je zit samen met iemand in een vijandige basis, er spawned een motor te voorschijn en je wilt hem pakken, alleen is je team genoot sneller en die rijdt gewoon weg, om 50 meter verderop in het water te rijden....Boom....x is no more

Of wat wel een van mijn mooiste TK's was, ik zat op een n00b server te 0wnen, dikke score van 140 oid, iedereen was echt zwaar aan het kutten, dus ik zie een Admin...en die gast gaat in een plane zitten, maar niet wegvliegen, gewoon zitten....dus ik switch heel lame naar axis en ga naar die basis....verschuil me een beetje en schiet met een anti tank, BAM Admin dood --> /me word gekicked

KOm een paar dagen later op een andere server, heb een redelijke score, zie ik ineens die Admin joinen, bleek hij ook die server te ownen, dus ik leg wat van die expacks neer op repair deks en ga verdekt liggen....Komt zo een busje aan waar 6 man in kunnen zitten......dus ik laat die expacks opntploffen, en voila.......6 kills erbij, alleen geen allied maar axis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 12:12

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, ik blies toenstraks een teamgenoot op in CoD:UO met antitankgeschut... maar dat was alleen omdat ik er heilig van overtuigd was dat FF uit stond... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:18
sja, als je gekilled wordt door een teammate en hij deed het expres, ja dan issie een zak hooi natuurlijk.

Gaat het per ongeluk, sja dan kannie er niets aan doen. Gewoon vragen offie beter uit zijn dopogen wil kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 21-10 17:03
Soms raak ik in paniek omdat ik dan teveel poppetjes om me heen zie(BF vietnam)en heel soms raak ik dan een teammember O-)
Ik weet dan niet hoe snel ik het woord sorry moet tikken omdat het gewoon lame is,al kan je er niets aan doen :P
Maar na een sorry moet er altijd wel zo'n mongool tussen zitten die je dan 5 keer af moet maken met z'n knife.
Als dat dan zo doorgaat dan gaat het hele eigen team eraan en zoek ik een andere server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tja en dan heb je nog AUTO team balance. Hierdoor heb ik al heel veel teamkills gemaakt. Deze functie moet imho gewoon uit staan. Als de teams oneven zijn kun je dat melden en dan wordt er meestal wel geevend.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 23:37

The_Scarabial

MTB for life!

Help!!!! schreef op 01 oktober 2004 @ 18:50:
tja en dan heb je nog AUTO team balance. Hierdoor heb ik al heel veel teamkills gemaakt. Deze functie moet imho gewoon uit staan. Als de teams oneven zijn stappen kun je dat melden en dan wordt er meestal wel geevend.
vind ik ook schijt functie, zit je net mooi met je kameraad in 1 team (te ownen) en dan wordt je ineens naar het andere team geswitched en je kan nie meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06

Minkie

Groazers Unite.

Ik speel bijna alleen maar CoD en dan meestal search en destroy. En op de servers waar ik kom staat ff uit. Dus iemand van je eigen team neerschieten betekent dat er bij jezelf healt vanaf gaat. Dus teamkilling komt er niet voor.
Naja, er is 1 uitzondering.
Als je een team buddy een granaat ziet gooien moet je achter die granaat aanrennen en er bovenop gaan staan.
Ding ontploft, ik leef nog en die teambuddy mag zich ff een minuutje gaan vervelen O-)
Of dat je in sommige levels met de MG-42 aan het sproeien bent en een teambuddy loopt er doorheen.
Vooral kut op de map Dawnville. Ren je direct aan het begin van de level naar die MG-42 in het kerkje en begin je te sproeien, is der weer een n00bje wat ervoor moet springen |:(

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dus alleen BF1942

Ik zat vandaag op een server, met als map Omaha Beach, heel leuk en aardig, maar ik was sniper..en aangezien ik daar ontzettend goed in ben, had ik al snel 50 kills en 2 keer deaths...schijnbaar kon een teammate daar niet tegen en ging me constant team killen......hij heeft ook kick+ban gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunn0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:55
Ik speel altijd vrolijk op mijn eigen server met de atac plugin voor amx met oa de "mirror damage" optie aan, als een teammate dan op je schiet gaat ZIJN hp omlaag.. laat ze maar lekker proberen te tk' en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Minkie schreef op 02 oktober 2004 @ 00:27:
Als je een team buddy een granaat ziet gooien moet je achter die granaat aanrennen en er bovenop gaan staan.
Ding ontploft, ik leef nog en die teambuddy mag zich ff een minuutje gaan vervelen O-)
Of dat je in sommige levels met de MG-42 aan het sproeien bent en een teambuddy loopt er doorheen.
Vooral kut op de map Dawnville. Ren je direct aan het begin van de level naar die MG-42 in het kerkje en begin je te sproeien, is der weer een n00bje wat ervoor moet springen |:(
lijkt me toch erg lame, lamer zelfs dan gewoon met teamkilling aan zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al heel lang niet meer CS gespeeld. Maar toen ik het nog wel speelde TK'de ik alleen terug als degene zijn excuses niet aanbood of als het expres was. Als iemand zich verontschuldigd dan kan ik 'm gewoon niet terug TK'en, vinnik te zielig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel 9bijna) nooit pub dus TK heb ik geen last van (of je hebt een noobclan). Maar over het hoekje verhaal: ik ren schiet en kijk amper wie of wat het is, daar heb een radar + ventrilo voor :)
Pagina: 1