Toon posts:

Een 0900 nummer laten hosten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een leuk idee, waar een 0900 nummer een essentieel onderdeel van is. Maar ik heb het geld en de locatie niet om een server op te zetten waar de via de 0900 nummers binnenkomende gesprekken gehost kunnen worden.

Ik weet dat veel telcos graag gesprekken op hun netwerk afgeleverd zien worden. Daar krijgen ze namelijk zogenaamde "interconnect fees" voor.

Weten jullie of er een telco is waar ik mijn 0900 verkeer voor een gering bedrag kan afleveren, en die ook een mogelijkheid (via een webtool ofzo) biedt een menusysteem (doorschakelsysteem) te plaatsen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:08

Reptile209

- gers -

Volgens mij is een 0900 nummer een behoorlijk dure hobby (pas rendabel in de buurt van € 0,40 p/m ofzo). Ik zou, als ik jou was, eens informatie gaan inwinnen bij KPN en andere telecomproviders over het hoe en wat. Hier kan je bijvoorbeeld een gratis infopakket aanvragen van KPN. Lijkt me een prima basis :).

Verder zou je kunnen [google=0900 hosting], zodat je bijvoorbeeld deze, naar eigen zeggen "goedkoopste 0900 hoster" vindt. Enzovoorts ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Reptile209 op 28-09-2004 01:33 ]

Zo scherp als een voetbal!