Hoi allemaal, ik vroeg me dus af hoe het nu zit als ik wil reageren op de forum op de voorpagina. (bij de heanlines zeg maar) Ik kan nergens zo 123 wat vinden. Als ik wil reageren moet ik inloggen, en ik log in met de gegevens van GOT.
Dan moet je hier heen: http://www.tweakers.net/my.tnet/?action=reg
Daar kan je je registreren. Als je dat hebt gedaan, dan kan je pas reageren op de laatste nieuwtjes.
Dus selecteer je een berichtje. En links-onder een pull-down menu zie je Reageer staan
en neem voor meer info dit eens door Tweakers Faq
Daar kan je je registreren. Als je dat hebt gedaan, dan kan je pas reageren op de laatste nieuwtjes.
Dus selecteer je een berichtje. En links-onder een pull-down menu zie je Reageer staan
en neem voor meer info dit eens door Tweakers Faq
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 28-09-2004 00:57 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Wel, je hebt momenteel meer topicreports dan replies te pakken, best knap.
Indien je op de FP gaat rondlopen zal je ook zoiets als 'moderaties' opvallen. Indien je je afvraagt wat dat is, waarvoor het dient en of het zo wel goed is, dan kan je op dit forum iig terugvallen.
Indien je op de FP gaat rondlopen zal je ook zoiets als 'moderaties' opvallen. Indien je je afvraagt wat dat is, waarvoor het dient en of het zo wel goed is, dan kan je op dit forum iig terugvallen.
FAQ verhaal en FA voer.
En zo geschiedde......
En zo geschiedde......
Dit topic is gesloten.
![]()