Toon posts:

internet nou wel of niet via adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb sinds kort me internet in plaats van 5 meter helemaal naar boven in me huis gelegt met iets van 15 meter waarvan 5 meter hele rare kabel. ik heb gisteren van mijn 144kb/s lijntje nog maar 20kb/s over. ik denk dat komt door de weerstand van dat lijntje en dan klopte want als ik hem weer rechtstreeks legde ging hij met iets van 90 kb/s maar nu sinds vandaag als ik inlog staat er connectie: 480000 bps
en het internet is echt tergend langzaam. ik ben nu bang dat ik zelf iets fout heb gedaan en gewoon via de telefoonlijn aan het internetten ben. ik weet niet of dat mogelijk is maar de kabel voor de adsl komt ook telefoon mee. en ik log wel gewoon in met mijn adsl gegevens.

Alvast bedankt,

Blizzaardaxe

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
hier thuis zit er tussen de splitter en de modem een meter of 18 telefoonkabel, en daarmee komen er geen problemen.

Zit de splitter er wel tussen?
Zit er een "normale" modem in je pc?
anders zou je daar even de telefoonkabel uit moeten halen en kijken of er dan wel of geen internet is.

Verwijderd

Topicstarter
jah er zit een splitter tussen en de telefoon die meezit in de kabel komt er later vanuit de andere poort van de splitter mee. verder zit er geen modem in de pc en werk ik met een usb modem