4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit weekend heb ik twee PATA harde schijven aangesloten op een SATA-RAID controller d.m.v. twee Abit SATA-PATA convertors. Er was geen meetbaar snelheidsverlies, d.w.z. bij een simpele benchmark met SiSoft Sandra. Alles werkt prima, alsof het SATA schijven zijn! Wel is het zo dat veel RAID controllers geen optische drives ondersteunen, maar dat zal bij jou geen rol spelen. Of het voor jou gaat werken weet ik dus niet, maar mijn resultaat geeft aan dat het prima zou moeten kunnen.
Verwijderd
Ik heb nog nooit een werkende setup meegemaakt van een SATA>PATA>Optical
Zie ook: OM FAQ: Kan een CD/DVD lezer/brander op een ATA/SATA/RAID controller?
Zie ook: OM FAQ: Kan een CD/DVD lezer/brander op een ATA/SATA/RAID controller?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 08:17 ]
Thanx euss. Toevallig zat ik nog een review van de SN95G5 te lezen en zag dit staan:
To be continued
Wellicht dus toch het proberen waard. Ik zal tzt eens zien of het met een converter gaat werken.nVidia's native Serial ATA/150 ports are also one of the few chipsets on the market which support Serial ATA/150 optical drives, as the chipset supports ATAPI operation.
To be continued
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Wordt ook tijd om de FAQ bij te werken zie ik nunVidia's native Serial ATA/150 ports are also one of the few chipsets on the market which support Serial ATA/150 optical drives, as the chipset supports ATAPI operation.
Zet ook eff neer hoe het zit met andere drives en chipsets ten opzichte met s-ataBalusC schreef op 28 september 2004 @ 09:07:
[...]
Wordt ook tijd om de FAQ bij te werken zie ik nuMaar eerst even posisief resultaat afwachten
Pagina: 1