Ibook G4 voor 999,- bij de ddd van de bijenkorf

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij de bijenkorf is vanaf a.s. donderdag een Ibook in de aanbieding bij de drie dwaze dagen. Zie hier.

Lijkt mij een leuke aanbieding.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Als ik nog geen laptop had dan zou ik 'm zo kopen :9

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Die is dus bestelt...
Lekker handig en klein voor in de auto :)

Verwijderd

De gemiddelde lifecycle van een iBook is volgens macrumors.com 155 dagen. De laatste update was 162 dagen geleden en de Bijenkorf gaat korting geven. Weet de Bijenkorf (hoe onwaarschijnlijk ook) dan dingen die wij niet weten?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 11:21:
De gemiddelde lifecycle van een iBook is volgens macrumors.com 155 dagen. De laatste update was 162 dagen geleden en de Bijenkorf gaat korting geven. Weet de Bijenkorf (hoe onwaarschijnlijk ook) dan dingen die wij niet weten?
De ervaring leert dat dit soort aanbiedingen vaak lokkertjes zijn. Ze krijgen massale belangstelling en uiteindelijk is het maar beperkt leverbaar voor enkele gelukkigen. Ik heb 'm elders voor 1200 a 1300 euro gezien, dus het is in principe te mooi om waar te zijn :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Exirion schreef op 28 september 2004 @ 11:26:
[...]

De ervaring leert dat dit soort aanbiedingen vaak lokkertjes zijn. Ze krijgen massale belangstelling en uiteindelijk is het maar beperkt leverbaar voor enkele gelukkigen. Ik heb 'm elders voor 1200 a 1300 euro gezien, dus het is in principe te mooi om waar te zijn :)
Bij Apple zelf is-ie 1007 ex BTW - effectief een korting van 19% dus.

En idd, 19% is eigenlijk te mooi om waar te zijn ;) - ik weet vrij zeker dat het onder de inkoop is (of er erg dicht in de buurt zit).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

chem schreef op 28 september 2004 @ 11:40:
[...]

Bij Apple zelf is-ie 1007 ex BTW - effectief een korting van 19% dus.

En idd, 19% is eigenlijk te mooi om waar te zijn ;) - ik weet vrij zeker dat het onder de inkoop is (of er erg dicht in de buurt zit).
Yup, ik ben vorige week al naar de bijenkorf geweest om het even uit te zoeken, kreeg een prive mailing van hun.

ze hebben een paar exemplaren, het is puur een lokkertje voor hun het gaat onder inkoopsprijs weg. :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hetzelfde was ook eind maart met de iPods. Toen heb ik voor 314 euro een 20 GB 3G iPod gekocht (inclusief 10% extra BIJcard houders korting, normale Bijenkorf aanbieding was 349 euro). Scheelde toen ook 100 euro met de normale prijs.
Ze verkochten toen ook de 10 GB versie die op dat moment wel obsolete was ivm de vervanging door het 15 GB model.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Canaria schreef op 28 september 2004 @ 17:16:
Hetzelfde was ook eind maart met de iPods. Toen heb ik voor 314 euro een 20 GB 3G iPod gekocht (inclusief 10% extra BIJcard houders korting, normale Bijenkorf aanbieding was 349 euro). Scheelde toen ook 100 euro met de normale prijs.
Ze verkochtten toen ook de 10 GB versie die op dat moment wel obsolete was ivm de vervanging door het 15 GB model.
Waren ze toen ook zo uitverkocht?
Ik zou er best eentje willen hebben...maar ik wacht nog even tot na kerst denk ik :)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En toch zie ik dit soort topics liever niet. Iedereen die Internet heeft kan ook zelf even naar de site van de Bijenkorf surfen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.