Bij de bijenkorf is vanaf a.s. donderdag een Ibook in de aanbieding bij de drie dwaze dagen. Zie hier.
Lijkt mij een leuke aanbieding.
Lijkt mij een leuke aanbieding.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
De ervaring leert dat dit soort aanbiedingen vaak lokkertjes zijn. Ze krijgen massale belangstelling en uiteindelijk is het maar beperkt leverbaar voor enkele gelukkigen. Ik heb 'm elders voor 1200 a 1300 euro gezien, dus het is in principe te mooi om waar te zijnVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 11:21:
De gemiddelde lifecycle van een iBook is volgens macrumors.com 155 dagen. De laatste update was 162 dagen geleden en de Bijenkorf gaat korting geven. Weet de Bijenkorf (hoe onwaarschijnlijk ook) dan dingen die wij niet weten?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij Apple zelf is-ie 1007 ex BTW - effectief een korting van 19% dus.Exirion schreef op 28 september 2004 @ 11:26:
[...]
De ervaring leert dat dit soort aanbiedingen vaak lokkertjes zijn. Ze krijgen massale belangstelling en uiteindelijk is het maar beperkt leverbaar voor enkele gelukkigen. Ik heb 'm elders voor 1200 a 1300 euro gezien, dus het is in principe te mooi om waar te zijn
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Yup, ik ben vorige week al naar de bijenkorf geweest om het even uit te zoeken, kreeg een prive mailing van hun.chem schreef op 28 september 2004 @ 11:40:
[...]
Bij Apple zelf is-ie 1007 ex BTW - effectief een korting van 19% dus.
En idd, 19% is eigenlijk te mooi om waar te zijn- ik weet vrij zeker dat het onder de inkoop is (of er erg dicht in de buurt zit).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Waren ze toen ook zo uitverkocht?Canaria schreef op 28 september 2004 @ 17:16:
Hetzelfde was ook eind maart met de iPods. Toen heb ik voor 314 euro een 20 GB 3G iPod gekocht (inclusief 10% extra BIJcard houders korting, normale Bijenkorf aanbieding was 349 euro). Scheelde toen ook 100 euro met de normale prijs.
Ze verkochtten toen ook de 10 GB versie die op dat moment wel obsolete was ivm de vervanging door het 15 GB model.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq