hallo tweagers,ik ben een tijdeje geleden met de netwerk kabel van mijn laptop ezig geweest, de drradjes in het stekkertje zaten verkeert en zinds toen blijft de laptop aan geven dat ie lan ver binding heeft ook als er geen kabel inzit, als ik de kabel er in doe verandert er niets,ik heb al de netwerk kaart op nieuw geiinstaleert maar dat had geen nut(er zit windows xp op)ik hoop dat julie wat met deze informatie kunnen.
Kun je iets aan de zinsbouw en interpunctie doen zodat ik wat beter begrijp wat je bedoelt?
Ik snap dat je iets met je netwerkkabel hebt gedaan ( maar niet wat ) omdat deze "verkeerd" was. ( wat was er dan verkeerd aan? )
Maar wat je laptop aangaf / aangeeft snap ik niet.
Ik snap dat je iets met je netwerkkabel hebt gedaan ( maar niet wat ) omdat deze "verkeerd" was. ( wat was er dan verkeerd aan? )
Maar wat je laptop aangaf / aangeeft snap ik niet.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
ik had een nieuwe kabel aangelegt waar de het stekkertje los moest op zetten, die had ik er verkeerd op gezet.
de laptop blijft altijd aangeven dat ie lan verbinding heeft, ook als ie het niet heeft.
en hij kan nu helemaal ge lan verbinding meer krijgen.
is het zo wel duidelijk?
de laptop blijft altijd aangeven dat ie lan verbinding heeft, ook als ie het niet heeft.
en hij kan nu helemaal ge lan verbinding meer krijgen.
is het zo wel duidelijk?
Verwijderd
- edit -
Je was net iets eerder met antwoorden
Je weet zeker dat het over je LAN poort gaat? En niet over de 1349 poort oid?
En dan zou je denken dat ie vals contact oid heeft gemaakt en dat de lan nu naar zn grootje is..
Je was net iets eerder met antwoorden
Je weet zeker dat het over je LAN poort gaat? En niet over de 1349 poort oid?
En dan zou je denken dat ie vals contact oid heeft gemaakt en dat de lan nu naar zn grootje is..
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 20:15 ]
Nee, hij geeft aan dat de laptop steeds aangeeft dat hij wel verbinding heeft. Ook als er geen kabel in zit.
Klinkt meer als defecte netwerkaansluiting.
Wellicht even uitproberen met linux-cd??
Klinkt meer als defecte netwerkaansluiting.
Wellicht even uitproberen met linux-cd??
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Rechtsklik op "Mijn netwerklocaties", klik op "Eigenschappen", rechtsklik op "1394-verbinding" en klik op "Uitschakelen".
Ik vermoed namelijk dat je Firewire hebt en vreemd genoeg maakt Windows hier inderdaad een netwerkverbinding voor aan waarbij wordt aangegeven dat er verbinding is terwijl er fysiek geen draad verbonden is.
Ik vermoed namelijk dat je Firewire hebt en vreemd genoeg maakt Windows hier inderdaad een netwerkverbinding voor aan waarbij wordt aangegeven dat er verbinding is terwijl er fysiek geen draad verbonden is.
edit:
Spuit zoveel...
Spuit zoveel...
[ Voor 12% gewijzigd door Joen op 27-09-2004 20:21 ]
ik kon de netwerk verbiding niet zelf uitschakelen(want iemand zij dat dat moest)dus bedacht ik dat hij ook uit ging als ik een instelling wijzigde en toevallig wijzigde ik hem zo dat ie het weer deed.
ik had iets op uit staan en het moest op zijn.
ik had iets op uit staan en het moest op zijn.
Pagina: 1