Trillian voegt zomaar mensen toe

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 11:20
Ik het volgende probleem:
Ik gebruik trillian op win2000 SP4 en sinds vandaag krijg ik om de zoveel tijd een melding dat iemand mij ge-add heeft. Vervolgens add ik deze persoon ook om er vervolgens achter te komen dat deze persoon mij niet kent en ik hem of haar ook niet.
Kent iemand dit probleem? Of beter nog, weet iemand hoe ik dit oplos?!

Verwijderd

Vrij bekend denk ik.. Op school hadden wij dit ook.. Alleen trillian gebruiken om vervolgens te merken dat je lijst verdubbeld is. Oplossing: MSN gebruiken :s

Nee echt.. Ik zou niet weten wat je er kan aan doen.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Domme reactie, niet goed gelezen.. 8)7

Wat ik me afvraag, wat gebruik je dan via Trillian? ICQ of MSN of ... :?

[edit]
Ik denk dat je dat niet kan voorkomen. Want als ik jou adres weet kan ik je zomaar toevoegen. Alleen jij moet dan nog wel toestemming geven. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd? :)

[ Voor 181% gewijzigd door Br@m op 27-09-2004 20:15 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Dr.Dokter
Br@m schreef op 27 september 2004 @ 20:08:
Er zal best wel ergens een optie staan die je aan kan vinken dat je eerst toestemmings moet geven ofzo. Ik gebruik zelf geen ICQ meer, maar er sta me iets van bij dat je dit idd ergens aan kan vinken.
Ik moet ook eerst toestemming geven, alleen zou het zomaar iemand kunnen zijn die ik WEL wil adden.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ooit van SPAM gehoord? Een spammer voegt je toe, en stuurt je vervolgens via een bug in MSN allerlei popups enzo. Mijn motto: gewoon geen mensen toevoegen die je niet kent :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Dr.Dokter
The_Eagle schreef op 27 september 2004 @ 20:27:
Ooit van SPAM gehoord? Een spammer voegt je toe, en stuurt je vervolgens via een bug in MSN allerlei popups enzo. Mijn motto: gewoon geen mensen toevoegen die je niet kent :)
Het is geen SPAM. Ik krijg geen reclame of linkjes of zo; gewoon mensen die net als ik van niks weten. En bovendien: hoe kan iemand twee onbekenden een verzoek tot added verzoeken?

• Dr.Dokter
Topic mag op slot.

Een collega van mij had zitten kloten met mijn Trillian op werk toen ik er niet was en zijn contacten zitten toevoegen.

Verwijderd

Als hij zijn contacten in jouw Trillian toevoegd, krijg je toch geen acceptatie schermpje?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij als zijn collega zijn account toevoegt in Trillian, importeert Trillian automatisch de contacten van de ander.. Ik heb het ook wel is gehad, ik geloof dat het met Pro 2.0 niet meer zo is, 0.74 had het wel.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 16:32

T-8one

take it easy, take a sisi

J0YR1D3R schreef op 28 september 2004 @ 09:52:
Volgens mij als zijn collega zijn account toevoegt in Trillian, importeert Trillian automatisch de contacten van de ander.. Ik heb het ook wel is gehad, ik geloof dat het met Pro 2.0 niet meer zo is, 0.74 had het wel.
Jah, dat klopt is indd zwaar irritant. M'n vriendin wilde ook een keer op mijn trillian inloggen en haar msn gebruike. En jah hoor mijn hele lijst vol.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat is niet echt een bug.
Je moet er alleen wel op letten dat als je een account toevoegt, je in de connection manager bij het betreffende account een nieuwe contact list aanmaakt.
Standaard staat die namelijk op "My Contacts"
Als je per account een nieuwe contactlist aanmaakt, gebeurt er niks... Doe je dat niet, tja dan voegt ie de accounts samen....

ik spreek uit ervaring O-)

"It's better to burn out, than to fade away"

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-08 09:19
Trillian gebruik ik niet meer, omdat ik een keertje niet uitgelogd was en een jongen uit mn klas dus ook nog inlogde. Daardoor werden onze emailadres verweven tot één grote...Dus zijn hele lijst stond op de mijne en andersom. Heb daardoor een nieuw MSN adres moeten aanmaken. Wel zo gebeurd, maar jah...heb het ook meegemaakt.

"Gebruik je Trillian vanwege Offline inloggen? Anders Dmsn ---> maar slurpt geheugen en is java based."
Pagina: 1