[XP SP2] Picture & Fax Viewer werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Eh ja, bijna nooit. Ik wilde eigenlijk 'doet het niet' neerzetten, maar net wilde ie ineens weer even wel en toen weer niet.

Als ik dubbelklik op plaatjes, zie ik heel vlug even het Picture & Fax Viewer scherm openen, maar het sluit meteen weer. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, het is al sinds ik Windows heb geinstalleerd (op m'n nieuwe AMD64).

Net zat ik in de Explorer en deed ik een rechtsklik op een plaatje en deed Preview en toen deed ie het ineens wel! Het was een BMP, dus ik dacht, misschien pakt ie alleen JPGs niet. Dus ik pakte een TIF, prima, een GIF, prima, een JPG, prima! :? Ik sluit Explorer af en dubbelklik op een JPG, ding flitst meteen weer weg. Ook het opnieuw openen van Explorer en mijn vorige stappen herhalen helpt niet.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik snap er in ieder geval he-le-maal niets van.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Ok, even een kleine titel edit dan. Staan je paden wel goed bij de "Bestandstypen"?

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
leon1e schreef op 27 september 2004 @ 19:41:
Ok, even een kleine titel edit dan. Staan je paden wel goed bij de "Bestandstypen"?
Ik heb even gekeken bij "Advanced" van JPG bij "File Types", maar daar staat Preview niet tussen. Ook bij mijn broertje, met een werkende Picture Viewer, niet. Dat is dus niet in te stellen via "File Types".

Helemaal vreemd is dus dat ie het net ineens even wel deed. Maar goed..