Toon posts:

thermalright xp-120 + asus a8v-deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het zoeken naar een goede vervanger voor mijn stock koeler voor mijn athlon 64 3500+ ben ik gestuit op de thermalright xp-120.

Deze koeler ziet er geweldig uit en koelt ook nog goed :P

Nou is mijn vraag of iemand deze al uit heeft geprobeerd op een asus a8v-deluxe mobo. Het probleem voor mij is namelijk dat ik zo goed als geen ruimte over heb tussen de bovenkant van het mobo en de voeding. Zal deze super koeling dan wel passen in mijn kast??

• Bravoman10001
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10-2025
hier heb je een lijstje wat door thermalright zelf is uitgebracht met de compabiliteit van de cooler met verschillende moederborden.
en met jouw moderbord is het zoals je ziet geen probleem.

http://www.thermalright.c..._motherboard_xp120_k8.htm :)

Verwijderd

Topicstarter
mijn probleem is ook niet of hij op het moederbord past, dat had ik zelf ook al gezien maar of hij in de kast past.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Misschien dat het handig zou zijn om dan ook ff op te geven wat voor kast je hebt :) Maar volgensmij kan je dit soort dingen best opmeten... ff kijken hoe groot de koeler is (L110 x W125 x H63 (mm) Fin only, without fan volgens de site) en dan ff in je kast meten of het gaat passen :) Meten is weten zegmaar :)

Verder kunnen wij niet met zekerheid zeggen of hij wel of niet gaat passen. Daarom gaat dit topic op slot.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.