Toon posts:

[XP] Logt automatisch uit na het inloggen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het alom bekende probleem dat windows mij automatisch uitlogged wanneer ik probeer in te loggen.
De oorzaak is mij inmiddels ook bekend. En ook de FAQ, zoals duidelijk wordt uit de titel.
Ik heb deze dan ook tot op de letter uitgevoerd, en het lukt prima... Tot op het moment wanneer ik moet gaan saven.
ik heb met `cat Userinit [enter]´ gecontroleerd of het klopte, en het klopte.
Maar wanneer ik ga saven geeft hij de volgende errors:
NTFS-fs error (device hda1): ntfs_prepare_nonresident_write(): writing beyond in itialized size is not supported yet. Sorry
NTFS-fs error (device hda1): ntfs_prepare_nonresident_write(): writing beyond in itialized size is not supported yet. Sorry
cpnt: error while writing: Operation not supported

Waar het dus op neer komt is dat mijn schijf te groot is. Deze is ook 160 gig... Maar ik heb een aparte schijf van 15 gig waar windows opstaat. Maar goed....
Als ik dan opnieuw opstart en die schijfcontrole gehad heb... logged ie gewoon weer automatisch uit wanneer ik probeer in te loggen!
Is er iets om dit op te lossen?
Bij voorbaat dank

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:34
Als je dit nu ook in je vorige 2 topics vermeld had :). In je vorige topic had ik je ook al op je topic titel gewezen, nu maak je er weer een aparte titel van, zou je de faq nog eens willen doorlezen? Trouwens, termen als "Bij voorbaat dank" zijn hier niet nodig hoor.

[ Voor 19% gewijzigd door leon1e op 27-09-2004 19:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja nou ik vond het wel een behoorlijk goeie titel eigenlijk. Ik heb er wel bij stilgestaan. Maar zo is wel duidelijk wat ik al gedaan heb en wat mijn probleem is is dan ook duidelijk.
Je moet nou eenmaal keuzes maken... In de faq staat dat je in de topic moet weergeven wat het probleem is en wat je allemaal gedaan hebt. Gezien het causale verband tussen de Windows operating FAQ en mijn probleem zijn dat dus in principe twee vliegen in 1 klap. De niet verwachtende bezoeker kan er een beetje door in de war zijn. Maar ik ga er dan ook vanuit dat die niet in staat is mijn vraag te beantwoorden.
En mochten toekomstige bezoekers op hetzelfde probleem stuiten als ik is vast een van hun zoektermen `windows operating system faq werkt niet´ waardoor ze op mijn topic terecht komen en dus niet zelf hoeven te posten wat dus weer een extra post scheelt.
Maar goed, xp logt automatisch uit na het inloggen moet het truucje ook wel doen... hoop ik... maar blijkbaar niet

Dit wist ik overigens nog niet in mijn vorige topics, dat heb ik allemaal net uitgeprobeerd. Ik had het eindelijk aan de praat gekregen! Maar naar het blijkt dus niet!

Om het probleem van de te grote harde schijf te omzeilen heb ik maar die 160 gig schijf eruit gehaald. Tot mijn grote verbazing stond toen ineens wel de Userinit goed (wat dus het probleem zou veroorzaken). Maar ik viel gelijk weer in de volgende verbazing toen ik zag dat windows me nog steeds uitlogde...
Het probleem is dus niet opgelost!
Daarmee wil ik gelijk terugkomen op het commentaar van leon1e... De titel was dus wel goed gekozen... De FAQ werkt niet!
Heeft iemand nog suggesties?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 23:03 ]