Toon posts:

[XP] Automatisch uitloggen na het inloggen*

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een pw op mijn enige user account in XP gezet om misbruik van de pc te voorkomen.
Nu is het een hele tijd goed gegaan alleen heb ik nu opeens een probleem:
Als ik inlog (dwz inlog via pw) dan krijg ik gewoon het venster van windows (bureaublad pictogrammen enz), maar dan logt het direct weer uit.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? want ik kan zo niks aan werk op mijn pc doen.

Alvast bedankt

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:41
Heb je toevallig ad-aware je systeem laten cleanen? Zo ja, kijk dan hier eens na: Windows Operated Systems - FAQ verder het verzoek om de volgende keer je topic titel iets beter uit te zoeken. Ik pas hem deze keer nog even voor je aan, zodat het probleem erin staat.

Ook zijn termen als "Alvast bedankt" hier niet echt gewenst/nodig, zou je dit ook niet meer willen doen? Ik zie trouwens dat je nieuw bent hier, het is verstandig om deze faq nog even na te lezen. En daarna je start post nog even aan te passen aan deze "regeltjes". :)

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
offtopic:
Verder is je useraccount meestal niet je enige account. Xp maakt ook zelf een administrator account aan, die niet met password is beveiligd.
Hoe je al je accounts kan beveiligen wordt hier HOWTO: Beveilig je (Windows) pc uitgelegd.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr