Betalen met Visa lukt niet op een Amerikaanse site

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Ik heb iets besteld op een Amerikaanse website met Visa, wat ze wel accepteren maar ze schijnen problemen te hebben met de creditcard.
Mijn vader heeft ook al iets besteld via amazon.com ook Amerikaans dus en dat lukte ook niet.

Betalen via play.com (UK) ofzo werkt wel dus het probleem ligt bij Amerikaanse sites.

Er is al gebeld met Visa maar die hebben zelf ook niet een oplossing ervoor.
Ik heb ook al ge-emailt met de site waar ik het heb besteld en het een en ander geprobeerd.

Ik heb ook al gezocht op google, en hier maar ik heb niks gevonden dat mij kon helpen.

Misschien heeft iemand hier ervaring mee of weet een oplossing hiervoor.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 11:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

RAZORDUDE schreef op 27 september 2004 @ 17:42:
Misschien heeft iemand hier ervaring mee of weet een oplossing hiervoor.
Heb je al een e-mail gestuurd naar het support-adres van de betreffende website? Ik voorzie eigenlijk twee mogelijkheden dan:
• Ze zijn niet geïnteresseerd in klanten buiten de VS ==> Voor hun geen probleem
• Ze weten niet dat klanten buiten de VS problemen ondervinden ==> Ze gaan het aanpassen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Ik heb ook al ge-emailt met de site waar ik het heb besteld en het een en ander geprobeerd.
Ja ik heb gemailt naar customer support.
Ze zijn er al een tijdje mee bezig geweest.
Ze willen ook mijn bestelling niet annuleren, ze geven mij ook de mogenlijkheid om met paypal of money order te betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door RAZORDUDE op 27-09-2004 18:14 ]

• Pogostokje
  • Laatst online: 19-02 19:43

Pogostokje

* twiet *

RAZORDUDE schreef op 27 september 2004 @ 18:13:
Ze willen ook mijn bestelling niet annuleren
Ik weet niet of je dit zelf een probleem vindt, maar zolang je niet betaald hebt heb je niks gekocht hoor. Geen verplichting dus, althans ik neem niet aan dat ze alvast de spullen naar je opgestuurd hebben. ;)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 11:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

RAZORDUDE schreef op 27 september 2004 @ 18:13:
[...]
Ja ik heb gemailt naar customer support.
Oeps, overheen gelezen, my bad :(
Ze zijn er al een tijdje mee bezig geweest.
Ze willen ook mijn bestelling niet annuleren, ze geven mij ook de mogenlijkheid om met paypal of money order te betalen.
Dan zou ik toch nog maar eens goed tegen Visa aanschoppen en anders op een andere manier betalen (Eurocard/Mastercard :? ).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Pogostokje schreef op 27 september 2004 @ 18:25:
[...]

Ik weet niet of je dit zelf een probleem vindt, maar zolang je niet betaald hebt heb je niks gekocht hoor. Geen verplichting dus, althans ik neem niet aan dat ze alvast de spullen naar je opgestuurd hebben. ;)
Dat is ook wel goed maar dat zei ik omdat Mr. Liu zei dat "ze" niet geintereseerd waren in mensen buiten VS, en ik bedoel daar dus mee dat ze mij nog een kans geven om het nog te bestellen, en dus misschien met een andere betaal methode :) .

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
*kickje*

Pagina: 1