[outlook 2003] Reading pane wil niet verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 19:34
Het eerste wat ik doe als ik office 2003 geinstalleerd heb (na het instellen van mijn mailboxen natuurlijk), en mijn outlook open, is de reading pane voor overal uitzetten waar het maar kan. (Ik heb twee mailboxen, 1 van de provider van mijn internet, en 1 van hotmail). Echter, sinds kort verschijnt die reading pane weer overal. Wanneer ik in outlook 2003 in het menu view de reading pane op off zet, dan verdwijnt hij (duh :) ). Maar wanneer ik bijv. naar een andere mailbox ga, en weer terug naar waar ik de reading pane heb uitgezet, dan is hij er weer. Ik wil dus dat die reading pane wegblijft!!

Ik heb eerst in de help van outlook zelf gezocht, maar niets gevonden. Daarna heb ik eens een poging gewaagd in de knowledge base van microsoft, alweer zonder resultaat. De search op GoT leverde ook niets op, en google ook niet :(

In de hoop dus dat iemand een oplossing voor dit voor mij irritante probleem heeft...

thx

BOE

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Slaat hij wel andere instellingen op? Zoals bijvoorbeeld links staat standaard de mail-view, als je persoonlijkemappen-view aanzet en dan outlook afsluit en weer opstart... zie je dan de laatste view?
Ik heb namelijk ook wel eens een installatie gehad en wilde hij dat soort instellingen niet opslaan... wat ik ook deed. Weet alleen niet of de reading panes daar ook bij zaten.
Ik denk een uninstall en dan opnieuw proberen, nu doet hij het weer wel.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 19:34
Heb net geprobeerd met de navigation pane en de statusbalk, en beide instellingen blijven wel bewaard..

BOE