[XP-SP2] DVD2SVCD crasht bij aanroepen TMPGenc*

Pagina: 1
Acties:

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter
Ik gebruik al lange tijd dvd2svcd om avi's om te zetten (incl subs) naar een skvcd.

Zo heb ik mischien wel 200 afleveringen omgezet zonder enige problems...
Ik werkte altijd onder Windows XP Home SP1 met versie: 1.1.3b2 en TMPGenc v2.521.58.169. (Nooit geupdate want t werkte altijd fantastisch)...

Sinds SP2 is uitgekomen, heb ik het systeem opnieuw geinstallert, nu met Win XP prof SP2 dus.... ook de zelfde versies van dvd2svcd en TMPGenc....maar nu stopt hij vaak na het video encode gedeelte zonder enige melding... dit is de laatste regel in de log:

Executing TMPGEnc. Commandline:
"C:\Program Files\TMPGEnc\TMPGEnc.exe" "D:\SKVCD Projects\output\TMPGEnc_Project_file.tpr" /Encode /Close

verder zijn er geen mpeg files aangemaakt (het encode gedeelte van TMPGEnc heb je wel zien gebeuren).... nou als ik dan recover die, en nogmaals video encoding, wilt het wel eens lukken dat hij "doorschiet" en de avi wel goed omzet met een bin en cue als result... vaak treed het zelfde prob. op na recover.

Wat kan ik hier aan doen, het is nl erg irri als ik na een 3 uur wachten geen result heb, en weer omnieuw moet beginnen!

euh...ja

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kleine titeledit :)

dvd2svcd icm WinXp SP2 ==> [XP-SP2] DVD2SVCD crasht bij aanroepen TMPGenc*

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Topicstarter