Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het kpn SMS tarief

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-11 17:24
Ik heb in de search gekeken maar niets over te vinden..

Op reclame zie je de spotjes van de providers langskomen.. Bij telfort SMS je al voor 0.05 cent per bericht bij een afname van 300 berichten (15 euro dus)

Ook de KPN zou haar tarieven verlaagd hebben.. Maar waar vind ik dat officieel terug? Als je kijkt op de site van de kpn:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=283780/sc=238019

Dan zie ik toch echt een prijs van 0.23 cent per bericht staan.. IK mag toch hopen dat een concern als KPN haar site up-to-date houdt?

Ik heb zelf een Hi-180 abbonoment, welke ik vorige week met 2 jaar verlengt heb (kreeg en een leuk toestel bij dus waarom niet)
Nu kreeg ik een maand geleden een brief van de KPN dat als ik met 1 jaar verleng voor mij nieuwe tarieven (goedkoper sms) ingaan. Ik vraag me werkelijk af of voor mij nu die nieuwe abbo voorwaarden ingegaan zijn. Beetje dom dat ik niet geinformeerd heb toen ik mijn abbo verlengt heb, maar het leek mij vanzelfsprekend..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je verwijst naar de tarieven voor KPN Prepay. Die tarieven gelden niet voor Hi prepay / abonnementen. De tarieven van Hi abonnementen kan je vinden op de site van Hi.

Let er wel op dat KPN onlangs de tarieven en de namen van de Hi abonnementen veranderd heeft. Zie http://www.hi.nl/hishop/actie12.asp voor meer informatie. Mocht je er niet uitkomen kan je ook even (zoals daar staat) contact opnemen met de klantenservice. :)

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 15:50
http://hi.custhelp.com/cg...mFueX4mcF9wYWdlPTE*&p_li=

en

http://hi.custhelp.com/cg...nQ9MzMxJnBfcGFnZT0x&p_li=

Misschien heb je hier wat aan, ondanks er nergens iets staat over 180 abonnementen. Ziet er uit alsof je dus 24 ct/sms betaald (en ik met prepaid 9 :o )
[b]Blazer schreef op 27 september 2004 @ 17:38
...
Mocht je er niet uitkomen kan je ook even (zoals daar staat) contact opnemen met de klantenservice. :)
De klanten service helpt je niet echt verder per mail hoor.... Ze verwijzen steeds naar de website waar dingen dubbel of verkeerd (niet recent) e.d. staan. Telefonisch is het een drama om iemand aan de lijn te krijgen :/

[ Voor 28% gewijzigd door marccom op 27-09-2004 17:40 ]

Whoop!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
marccom schreef op 27 september 2004 @ 17:39:
De klanten service helpt je niet echt verder per mail hoor.... Ze verwijzen steeds naar de website waar dingen dubbel of verkeerd (niet recent) e.d. staan. Telefonisch is het een drama om iemand aan de lijn te krijgen :/
Ik heb twee weken terug een paar keer met de klantenservice gebeld en ik heb nooit erg lang moeten wachten (maximaal 5 minuten). Daarnaast is het een gratis nummer, dus het lijkt mij een prima optie als je er met de informatie op de website niet uit komt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 27-09-2004 17:46 ]

• paradoXical
Ik kan er nog niet echt wijs uit :)
Ik heb abbonomentsverlenging gekozen, en dus mijn contract met 2 jaar verlengt.. Ik hoop werkelijk dat hiermee de nieuwe voorwaarden ingegaan zijn.. en anders is die verkoper echt een ...... en ik een grote sukkel

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 15:50
Blazer schreef op 27 september 2004 @ 17:46:
[...]

Ik heb twee weken terug een paar keer met de klantenservice gebeld en ik heb nooit erg lang moeten wachten (maximaal 5 minuten). Daarnaast is het een gratis nummer, dus het lijkt mij een prima optie als je er met de informatie op de website niet uit komt. :)
offtopic:
Hmm ik belde dat 0900 (prepaid) nr en daar werd ik binnen 10 min geholpen (ook lang voor nr van 35ct/min maar goed) Handig dat binnen KPN/Hi prepaid/abonnementen alles bekend is over prijzen en voorwaarden enzo... Ze zijn specifiek voor een dienst, daarbuiten moet je andere nummers bellen 8)7

Krijg je dat gratis nr, 0800-0507 afaik, daar heb ik 45 min in de wacht gehangen. Goede service hoor! Ik wil graag van mn voicemail af met mn hi prepaid. Ik bel naar hi abonnementen helpdesk(wil evt overstappen), ja meneer ik weet niet of dat bij abonnementen ook zo is (na 5x overgaan voicemail) ...

Heb dus niet meer zo'n goeie indruk over de kpn, t is niet meer wat t geweest is iig... rond 2000/2001 was t wel goed!

Heb tot nu toe betere ervaringen met Vodafone, mja die zijn duurder...

Whoop!

• paradoXical
Exclusief via Hi.nl maak je bovendien gebruik van een superactie. Verleng je abonnement en krijg:

€ 100 terug bij een 2-jarig abonnement
€ 50 terug bij een 1-jarig abonnement
gratis tot 800 belminuten of 1600 sms'jes bij een 2-jarig abonnement

Vorige week verlengt..
God, wat kan ik me soms ergeren :(

Verwijderd

Onder de oude voorwaarden had je 1 sms voor 1 minuut. Onder de nieuwe heb je 2 smsjes voor 1 minuut. Je hebt dus een abo met de nieuwe tarieven.
Pagina: 1