She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Let er wel op dat KPN onlangs de tarieven en de namen van de Hi abonnementen veranderd heeft. Zie http://www.hi.nl/hishop/actie12.asp voor meer informatie. Mocht je er niet uitkomen kan je ook even (zoals daar staat) contact opnemen met de klantenservice.
en
http://hi.custhelp.com/cg...nQ9MzMxJnBfcGFnZT0x&p_li=
Misschien heb je hier wat aan, ondanks er nergens iets staat over 180 abonnementen. Ziet er uit alsof je dus 24 ct/sms betaald (en ik met prepaid 9
De klanten service helpt je niet echt verder per mail hoor.... Ze verwijzen steeds naar de website waar dingen dubbel of verkeerd (niet recent) e.d. staan. Telefonisch is het een drama om iemand aan de lijn te krijgen[b]Blazer schreef op 27 september 2004 @ 17:38
...
Mocht je er niet uitkomen kan je ook even (zoals daar staat) contact opnemen met de klantenservice.
[ Voor 28% gewijzigd door marccom op 27-09-2004 17:40 ]
Whoop!
Ik heb twee weken terug een paar keer met de klantenservice gebeld en ik heb nooit erg lang moeten wachten (maximaal 5 minuten). Daarnaast is het een gratis nummer, dus het lijkt mij een prima optie als je er met de informatie op de website niet uit komt.marccom schreef op 27 september 2004 @ 17:39:
De klanten service helpt je niet echt verder per mail hoor.... Ze verwijzen steeds naar de website waar dingen dubbel of verkeerd (niet recent) e.d. staan. Telefonisch is het een drama om iemand aan de lijn te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 27-09-2004 17:46 ]
Ik heb abbonomentsverlenging gekozen, en dus mijn contract met 2 jaar verlengt.. Ik hoop werkelijk dat hiermee de nieuwe voorwaarden ingegaan zijn.. en anders is die verkoper echt een ...... en ik een grote sukkel
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Blazer schreef op 27 september 2004 @ 17:46:
[...]
Ik heb twee weken terug een paar keer met de klantenservice gebeld en ik heb nooit erg lang moeten wachten (maximaal 5 minuten). Daarnaast is het een gratis nummer, dus het lijkt mij een prima optie als je er met de informatie op de website niet uit komt.
Hmm ik belde dat 0900 (prepaid) nr en daar werd ik binnen 10 min geholpen (ook lang voor nr van 35ct/min maar goed) Handig dat binnen KPN/Hi prepaid/abonnementen alles bekend is over prijzen en voorwaarden enzo... Ze zijn specifiek voor een dienst, daarbuiten moet je andere nummers bellen
Krijg je dat gratis nr, 0800-0507 afaik, daar heb ik 45 min in de wacht gehangen. Goede service hoor! Ik wil graag van mn voicemail af met mn hi prepaid. Ik bel naar hi abonnementen helpdesk(wil evt overstappen), ja meneer ik weet niet of dat bij abonnementen ook zo is (na 5x overgaan voicemail) ...
Heb dus niet meer zo'n goeie indruk over de kpn, t is niet meer wat t geweest is iig... rond 2000/2001 was t wel goed!
Heb tot nu toe betere ervaringen met Vodafone, mja die zijn duurder...
Whoop!
€ 100 terug bij een 2-jarig abonnement
€ 50 terug bij een 1-jarig abonnement
gratis tot 800 belminuten of 1600 sms'jes bij een 2-jarig abonnement
Vorige week verlengt..
God, wat kan ik me soms ergeren
Verwijderd