Toon posts:

Computer start vanzelf opnieuw op ??

Pagina: 1
Acties:
  • 5.117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer, met windows XP pro, start vanzelf zomaar opnieuw op.
Dit gebeurd willekeurig bij alle programma's. Er staat ook geen bepaalde tijd voor.
Wat is hier aan de hand ?? Een voeding probleem ??

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kan of je hebt "reboot bij failure" nog aanstaan. Eigenschappen deze computer, geavanceerd en dan opstart instellingen.

Bij normaal een blauw scherm of ed reboot je pc dan automatisch.

There is no art to find the minds construction in the face

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het probleem is dat je niet hebt gezocht ;)

Windows Operated Systems - FAQ

Daarin staat genoeg info om het probleem te kunnen oplossen :)

• Looney69
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi ik heb ook een probleem met het willekeurig opnieuw opstarten, maar ik kan er maar niet achterkomen wat de oorzaak van dit probleem is.

Ik heb het automatisch opnieuw opstarten uitgeschakeld. Het volgende heb ik op het blauwe scherm gekregen... IRQL_NOT_LESS_OR EQUAL

Met de foutcode: STOP: 0x0000000A (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x8050FCDF)

Vooral de laatste code (0x8050fcdf) is nergens wat over te vinden op internet.

Wie kan me hierbij helpen?? |:(

Looney--> Live your life!

Verwijderd

Dit wordt waarschijlijk veroorzaakt door een voeding probleem, zou als ik jouw was er een andere voeding in zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 08:57 ]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:46
Heb je de BSOD-guide al gezien? Mocht dat niet lukken dan kun je de crashdump nog even debuggen, vaak kun je daarmee de driver vinden die het allemaal veroorzaakt.

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Looney69 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 07:26:
Ik heb het automatisch opnieuw opstarten uitgeschakeld. Het volgende heb ik op het blauwe scherm gekregen... IRQL_NOT_LESS_OR EQUAL

Met de foutcode: STOP: 0x0000000A (0x00000000, 0x00000002, 0x00000001, 0x8050FCDF)

Vooral de laatste code (0x8050fcdf) is nergens wat over te vinden op internet.
Je moet niet op de laatste code zoeken maar altijd op de eerste dus hierbij spreken we om 0x0000000A en als ik me nog goed herinner heeft dat mee te maken dat er iets geinstalleerd is (softwarematig) niet goed werkt. Dat kan zijn dat de antivirus niet goed in het geheugen wordt geladen enz.

Nu het probleem van de topic zelf probeer eens te achterhalen wanneer je de hardware eruit haalt :) of je checkt even op spyware of virussen :)

//Creegfire

Verwijderd

Hen je memtest al gerdaaid?
Zal wel, maar toch, en geprobeerd zo kaal mogelijk systeem te draaien?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Looney69 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 07:26:
Hoi ik heb ook een probleem met het willekeurig opnieuw opstarten, maar ik kan er maar niet
Goed gezocht, maar problemen met BSOD's zijn dusdanig specifiek aan jouw situatie dat hierover doorgaan in een oud topic niet zinvol is :)

Ik ga dit topic dan ook sluiten, open even een nieuw topic waarin je aangeeft wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat was van het volgen van de BSOD guide ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.