Aangezien dit topic al bestaat zal ik mijn probleem hier in posten:
Gisterochtend werd mijn iPod mini 2gen 4GB Green afgeleverd op mijn werk. Ik stak hem in mn pc op mn werk, installeerde de software en opende iTunes. de iPod werd herkent, geupdate en ik kon mijn mp3's etc er gewoon opzetten. Het systeem op mijn werk was een gloednieuwe Dell Dimension 8400 met USB2.0.
Diezelfde avond thuis voerde ik het zelfde tafereel uit. ik installeerde de software, sloot de iPod aan, opende iTunes, maar iTunes gaf de volgende foutmelding:
[/quote]
the software required to communicate with this iPod is not installed correctly.
Please reinstall iTunes to install the iPod's software.
[quote]
Ik dacht al, het kan niet aan de iTunes op de cd liggen want die werkte op mijn werk prima, maar goed. Ik downloadde iTunes 4.7.1.30 en installeerde die. na het herstarten bleef ik dezelfde melding krijgen. ik downloadde de iPod updater handmatig, installeerde die, maar het probleem bleef zich voortdoen. ik de-installeerde en installeerde alles weer maar op de een of andere manier wilt het niet.
Ik heb een PC met USB2.0, Windows XP en alles wat je van een gemiddelde thuis-PC mag verwachten. ik hoop dat dit probleem wel op te lossen is aangezien ik geen zin heb een nieuwe pc te moeten kopen voor mijn iPod.
De iPod word wel weergeven als externe storage device. ik heb de iPod opnieuw ingesteld (reset) maar dit haalde niks uit. Ik heb de iTunes library + folder verwijderd maar de melding bleef na een reinstall hetzelfde.
Kan iemand mij hier verduidelijking over geven want ik zou het erg triest vinden als hij op mn pc niet zou werken.