Toon posts:

Jewel Accu defect

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Jewel laptop (brilliant 2775, nog geen jaar oud), had wat probleempjes en is naar de fabriek geweest, gerepareerd en nu ik hem terug heb, is de batterij nog geen 3 minuten bruikbaar. De reactie van jewel: koop maar een nieuwe, een batterij kan van de eene op de andere dag kapot zijn.

Kan dit, heeft iemand daar ervaringen mee? en mag jewel zomaar na de reparatie de laptop met een kapotte accu leveren?

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jewel (en waarschijnlijk ook meer fabrikanten) geven maar 3 maanden garantie op de accu en adapter. Helaas is hier niks aan te doen, aangezien dit gewoon in de voorwaarden staat.

Verwijderd

ik heb zelf een briliant 2785 en heb de accu ook stuk, 3 maanden garantie dus het word gewoon 149 euro uitgeven :/

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is dus bij hun gebeurd, tijdens de reparatie. Toen ik hem terug kreeg deed ie het niet meer.
Als ik mijn laptop aan iemand uitleen en gaat bij hem kapot, verwacht ik toch ook een vergoeding. waarom zou dat nu anders zijn....?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 21:48:
Maar het is dus bij hun gebeurd, tijdens de reparatie. Toen ik hem terug kreeg deed ie het niet meer.
Als ik mijn laptop aan iemand uitleen en gaat bij hem kapot, verwacht ik toch ook een vergoeding. waarom zou dat nu anders zijn....?
In dat geval hoop ik dat je of erg veel geld hebt of een rechtsbijstand verzekering als je wilt dat die accu vervangen wordt, maar de kans acht ik erg klein dat je dat lukt.
Accus gelden namelijk niet als hardware, maar als verbruiksartikelen (net als papier, inkt, cdrs en dat soort spul).

Verwijderd

lol jij ook al, im had namelijk mijn toetsenbord stuk (kan gebeuren) en sins ik hem terug heb gaat de acu nog geen 5 min. meer mee
voor de reparatie haarde ik een kleine 2 uur....verdacht???

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:14:
lol jij ook al, im had namelijk mijn toetsenbord stuk (kan gebeuren) en sins ik hem terug heb gaat de acu nog geen 5 min. meer mee
voor de reparatie haarde ik een kleine 2 uur....verdacht???
Dit klinkt inderdaad naar spannende complottheorien, het klinkt precies als hetzelfde... het blijft wel toevallig dat net in hun handen de batterij kapot gaat, het enige onderdeel dat niet onder garantie valt.

Nog meer slachtoffers?? :o

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:56
MaZo schreef op 27 september 2004 @ 16:39:
Jewel (en waarschijnlijk ook meer fabrikanten) geven maar 3 maanden garantie op de accu en adapter. Helaas is hier niks aan te doen, aangezien dit gewoon in de voorwaarden staat.
Weet je dat zeker? Ik weet zeker dat op mijn garantiebewijs 5 (!) maanden staat...

[ Voor 5% gewijzigd door Mawlana op 29-09-2004 00:01 ]

• tommieontweaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Zelfde... alleen niks met reparatie te maken! :/

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuk, met zo'n zinloze opmerking een 4+ jaar oud topic schoppen. :/

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
En vervolgens een modje aan het werk te zetten om het topic terug naar de duistere kelders van de CSL te schoppen... :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.