Toon posts:

Newsleecher probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
newsleecher download nu wel gewoon volle snelheid, maar lijkt wel of ie tegelijk de file die ie download afbreekt, want wat ik moet downen word steeds kleiner :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/newsleecher%20probleem.JPG

Hetgeen wat gedownload word, word vrijwel meteen rood, waarna de bestandsgrootte van het te downloaden bestand steeds zakt. Hier is de grootte van de rars bijvoorbeeld 48.678KB, maar zoals je ziet is ie bij de rar die op dit moment aan t downloaden is al gezakt tot 46.413.

Zo krijg ik dus allerlei foute rars..
Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zijn het niet gewoon incomplete files die je probeert te downloaden?
Dat het programma de niet meer te downloaden files als zijnde gedownload beschouwd?
Is het enige dat ik me kan bedenken eigenlijk. Probeer het eens met een ander bestand. Doet hij dan hetzelfde, of is het puur en alleen bij deze film?

Edit:
Je mag je plaatje ook wel eens resizen trouwens, dit schiet niet echt op.

[ Voor 13% gewijzigd door Brede P op 27-09-2004 16:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is overal zo bij...

Wist niet hoe te resizen

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 16:10 ]

Verwijderd

Nee dat ligt niet aan je programma. Dat betekend dat de rars niet meer volledig op de server staan. Welke newsserver gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
news.freenet.de van www.freenet.de dus

Mijn eigen provider is zonnet, maar daar werkt het zowiezo niet mee :/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 16:14 ]

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 13:00
die bestanden staan dan nog niet op de newsserver.

Hij gaat het dan initialiseren.

Gewoon even wachten tot het op de server staat.

Verwijderd

Is dat een gratis newsserver? Want het ligt iig aan je server ofzo, want newsleecher doet zo als het bestand niet meer compleet op de server staat. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Pak een tekenprogramma, resize, sla op. Of als paint dat niet kan en je niets anders hebt: knip ;)

Maar goed, het is ondertussen duidelijk dat het standaard is bij onvolledige files. En niet-volledige bestanden op een gratis server zijn niet onverwacht. Neem een payserver en je hebt nergens last van :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.