Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht : USB Geheugen van min. 512MB INCL. MP3-module ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jippie! Mijn vrouw wil me een MP3-speler kado doen. :9 Heel leuk, natuurlijk, maar nu wil ze een merk en type van me horen.

Wat ik eigenlijk zoek is een MP3 speler waar je een USB memory stick in kan duwen met flinke capaciteit (1GB). Dan kan ik de key gebruiken voor zowel data als MP3's. Bovendien kan ik dan verschillende keys aanschaffen met verschillende genres muziek, u snapt...

Welke MP3 speler moet ik nu op mijn lijstje zetten, als ik ook nog met een schuin oog let op de upload snelheid? Tot nu toe blijf ik hangen op de SanDisk Cruzer Micro MP3 Companion, maar daar kan max een stick in van 512MB :(.

Iemand meer ID-en?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk, dat je dan beter op zoek kan gaan, naar een MP3-speler, van 512MB (geloof dat 1GB versies er nog niet van zijn...) die je ook als externe HD kan gebruiken, ipv andersom... :)

Dan kan je bijv. voor deze gaan:
Creative Nomad Muvo2
1.5GB, en als het goed is ook als externe HD te gebruiken... :)
Van deze page:
Transfer any music or data files in a flash with super fast USB2.0.
Dus ik denk dat deze precies is, wat jouw wensen doen... Denk alleen dat ie een beetje aan de grote kant is:
Afbeeldingslocatie: http://images.nomadworld.com/products/muvo_2_15/images/muvo_2_15pix2.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2004 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
die je ook als externe HD kan gebruiken, ipv andersom... :)
Hm.. eigenlijk wil ik geen bewegende delen in een MP3 speler, en het gaat me dus ook met name om de verwisselbaarheid van het medium. (Stick met klassiek, stick met house, stick met jazz etc.)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:04:
[...]

Hm.. eigenlijk wil ik geen bewegende delen in een MP3 speler, en het gaat me dus ook met name om de verwisselbaarheid van het medium. (Stick met klassiek, stick met house, stick met jazz etc.)
Check m'n edit even... ;)
En hoe je het ook went of keert, je zal volgens mij altijd bewegende delen houden, al dan niet met een CD-principe... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2004 16:07 ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34

PnD

like in Pinda ^_^

Gewoon een mp3 speler met 512mb dus?
www.tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
Creative Nomad Muvo2 heeft toch geen verwisselbaar geheugen ?!?!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 16:12 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik heb een iAudio4 met 512MB geheugen. Die heb ik gekocht bij mmport.nl en daar staan nu ook meerdere soorten spelers met 1GB in de shop voor rond € 300.
Dat geheugen is niet verwisselbaar (ik weet geen enkele MP3 speler die gewone Flash sticks gebruikt) maar je kan 'm wel als een gewone Pendrive gebruiken zonder extra drivers.

De Mp3 spelers tot ongeveer 1GB hebben nooit bewegende onderdelen (afgezien van de bedieningsknopjes) omdat ze Flash geheugen gebruiken. De grotere vanaf pakweg 1 a 2GB gebruiken vaak mini-harddisks en hebben dus wel bewegende delen.

[ Voor 46% gewijzigd door downtime op 27-09-2004 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik weet geen enkele MP3 speler die gewone Flash sticks gebruikt
Volgens mij is dat dus wel die Sandisk Micro met MP3 Companion
http://www.interngeheugen...rl=/prodlijst.odb?select=^SANFLASH^

maar zoals gezegd, die kan maar sticks aan tot 512Mb...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 16:15 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 16:09:
Creative Nomad Muvo2 heeft toch geen verwisselbaar geheugen ?!?!
USB-sticks hebben sowieso geen verwisselbaar medium... ;)

Wat jij bedoelt zijn MP3-spelers gebaseerd op flashkaarten... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2004 16:16 ]

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Kijk eens naar Transcend Jetflash MP3 die zijn er tot 1 GB

http://www.transcend.com....Lang=EN&FieldNo=1&CatNo=4

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:35

MBV

nee, je hebt van Lexar de jumpgear, waar alleen geheugen in past van lexar. We verkopen de jumpgear nog wel, maar het geheugen is op (leuk.... :))

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Bij dat ding kun je het geheugen niet verwisselen. Dat bedoelt TS dus niet.

Bij die Lexar kan dat inderdaad wel (die was ik alweer vergeten) maar als Lexar die geheugenkaartjes niet meer levert (daar had je perse Lexar kaartjes voor nodig) dan is dat ook niet interessant meer.

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 23:06

Rwin

Ondertitel

dan koop je toch 2 sticks bij die sandisk cruzer :?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Sony verkoopt MP3 spelers waarin je memory sticks kan plaatsen. Ik weet alleen de prijzen niet, maar die zullen wel niet mis zijn.

Verwijderd

Kijk eens op http://www.njoy-it.nl/
Die verkopen usbstick-mp3spelers waar je gewone geheugenkaartjes zoals die van je digitale camera in kan stoppen (SD/MMC geheugen). Zeker geen onaardige dingen... En niet al te duur ook! :)
Pagina: 1