Heel erg lage upload met 12move adsl Super

Pagina: 1
Acties:

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hoi,

ik moet het gewoon even weten. Ben ik de enige die hier zoo'n trage upload snelheid heeft van 12move? Als ik mijn upload test op verschillende sites dan blijkt mijn upload rond de 0.5kb/s te zitten. Dit is echt heel erg raar. Ik heb mijn Firewall geuninstalled in de hoop dat het daaraan lag. Maar nu denk ik dat het een fout is van 12move.
Alleen ik wil even weten of er ook nog andere mensen zijn die ook zulke problemen hebben, zodat ik weet dat het misschien aan een of andere storing ligt. Anders ligt de probleem bij mij en ik weet echt niet waar ik de antwoord kan vinden..
Oh jah en trouwens bij mijn modem software (Bridgemon) staat er gewoon dat de transmit op 160kbps ligt...(de normale snelheid dus)

[ Voor 11% gewijzigd door Kijoki op 27-09-2004 15:27 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je je PC al eens op spyware gecheckt? Dit is namelijk heel vaak het probleem van een trage upload snelheid.

Profile

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Check inderdaad of er niet iets gigantisch aan het uploaden is, door bijvoorbeeld de activiteiteslampjes op de router in de gaten te houden.
Anders, bel 12move zelf eens om te vragen of hun een storing bekend is? :?

🌞🍃

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Is de upload ook traag als je naar je eigen homepage upload ?

Merk je nog ergens anders dat je upload zo laag is :? Of alleen in de testsites ?
Want met 0.5kb up kun je toch niet normaal surfen ? Dus zou dat ook wat minder snel moeten gaan dan normaal.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:10
ligt het niet aan je bekabeling?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Kijoki
Nee, ik denk niet dat het aan bekabeling ligt. Je hebt ook idd gelijk dat mijn internet wat trager moet zijn en dat merk ik soms wel... Ik ga denk ik straks toch maar even een mailtje sturen. Maar nu eerst even kijken of er geen spyware op mijn pc zit.. Alhoewel... zulke spyware dat mijn upload zo wordt vertraagd is er geloof ik ook niet.

• Kijoki
Ok laat maar het is heel erg stom maar het lag dus aan dat ik mijn modem moest restarten.. Ik heb geen flauw idee waarom ik dit moest doen maar ik dacht laat ik even voor de grap op restart klikken en nu is mijn UL dus wel weer normaal... iig tnx voor de tips en nu vind ik het achteraf wel jammer dat er voor zo'n probleem een topic geopend moest worden...

Verwijderd

Nou toch fijn hoor deze topic _/-\o_ ,zat toch ook hier met vanalles te klooien ivm upload van 1.5 ipv 18.Ook met 12move super.Even de adsl modem resetten en was weer ok :D
Je moet er maar opkomen...
In geval van nood...alles opnieuw opstarten en resetten,ook je modems,routers...
Pagina: 1