Toon posts:

Tape Software

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een hele oude everex tape driver (ja wel 63 mb per tape). Daar was DOS software bij om backups te maken. Deze software ben ik nu kwijt en ik heb te veel interesante dingen op mijn tapes staan om ze weg te gooien. Kan iemand mij nog aan die software helpen?????
Hij stond tot vorig jaar op de everex internetpagina maar daar is het nu weg.

Wie help mij uit de brand??

Verwijderd

Ik heb een Archive tapestreamer met 120/250 tapes (250 met compressie maar zeg dus maar 120..) en gebruik QicStream, dos progje uit 1992... zal het vanavond even ergens neergooien wie weet werkt het...
(trouwens, Pctools, dat norton-achtige progr. voor DOS had ook tape-support in PcBackup zitten... en msbackup (bij dos 6 dacht ik) had het ook

Verwijderd

Topicstarter
Dat wik ik wel even proberen. Het is trouwens niet mogelijk attachments naar mijn mailadress te sturen. Waar ga je het dan neergooien???

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Als het mogelijk is moet je die streamer ff in een Win 9x PC hangen. De meegeleverde MS Backup kan verdomd veel tapestreamers aan. (Het is dan ook een product dat niet door MS is gemaakt, alleen een licentie op genomen :) )

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat ga ik proberen.
Ik weet allen wel zeker dat windows de kaart en drive niet herkent (PnP) en drivers heb ik er niet voor .

Ik ga het proberen, bedankt

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:05

winnie

de poes...

Ik had van HP een freeware programma, wat ik gebruikte voor mijn 700MB (na compressie) tapes. Het was native win95. Maar dat ben ik ondertussen ook al kwijt (vast gebackupped op tape ;))

Verwijderd

Topicstarter
Dat backuppen op tape van tapesoftware ken ik. Ik weet zeker dat ik het ook op tape heb!!!! :)

Is er een mogelijkheid om het adress van een insteekkaart voor de computer te sachterhalen (softwarematig dan) ?????????

Ik weet het IRQ en het DMA nu nog het I/O address en ik kan hem onder windows installeren
Pagina: 1