AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Ik heb zelf een minolta F100 en heb het vorig jaar aan de klauw gehad maar dat ging om drie a vier pixels. Ze hebben het binnen de garanatie gerepareerd maar nu komen ze al weer...
Gewoon een andere camera eisen want dit zuigt big time toch? Je kan het wel weghalen met fotosjop maar dan ben je na een vakantietje 4 weken bezig lijkt me?
Succes ermee!
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Groetjes, FaceDown.
Ruim 2 jaar geleden was dat misschien nog moeilijk (bij de Medion krijg je ook batterijen, lader, tasje, CF-kaart etc). Maar wie heden ten dage nog een Medion koopt, maakt imo een zeer dubieuze beslissing.André schreef op 28 september 2004 @ 14:43:
Je vraagt er ook om met Medion natuurlijk, voor hetzelfde geld kun je ook een Canon uit de A-serie kopen.
Groetjes, FaceDown.
Een dubbele ontkenning in het Nederlands is trouwens een bevestiging
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Toch kan ik me er niet aan ontdoen , dat medion gewoon een relabeler is, en dat je wat dit soort dingen aangaat, soms pech hebt, net zoals trust, op zich goed, echter kun je de cams ook beter laten liggen, indien dit je budget je dat toelaat ....
Dacht dat dat over het algemeen bij iedere taal is, lijkt me meer wiskundig...Rudedadude schreef op 28 september 2004 @ 21:21:
Een dubbele ontkenning in het Nederlands is trouwens een bevestiging
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
PsYgHo schreef op 28 september 2004 @ 21:37:
Dacht dat dat over het algemeen bij iedere taal is, lijkt me meer wiskundig...
ik heb ooit geleerd dat het in het Latijn een extra benadrukking is
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"