Ik kijk zo nu en dan eens wat er aan nieuwe meuk is en dan vraag ik me toch altijd af wat het progje precies inhoudt en hoe het eruit ziet. Wat het inhoudt is te lezen, echter hoe het eruit ziet niet. Het zou erg makkelijk zijn als er bij een meukpost gelijk een plaatje wordt meegepost van hoe het programma eruit ziet. Bijvoorbeeld bij de nieuwe Notepad++ vind ik het wel interessant om te zien of het eventueel een betere interface heeft als Textpad. Een simpele screenshot zou voldoende zijn om het eventueel wel of niet te installeren en het scheelt een shitload aan clicks (je hoeft niet helemaal naar de (vaak onoverzichtelijke) site van de fabrikant om aldaar op zoek te gaan naar een degelijke screenshot.)
Als deze functionaliteit ingebouwd zou kunnen worden (of eigenlijk is hij er al, je hoeft em alleen maar te gebruiken), zou ik dat echt top vinden
Als deze functionaliteit ingebouwd zou kunnen worden (of eigenlijk is hij er al, je hoeft em alleen maar te gebruiken), zou ik dat echt top vinden