New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
anders lijkt reflashen me geen slecht idee
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Overigens zou je denken dat er meer mensen zijn die dit toch wel eens gedaan/gehad hebben?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Kende nog wel dvd's maar geen cd's meer is een bekend probleem bij dit type maar bij de NEC heb ik het nog niet gehoord.
Het probleem is bij MSI ook bekend en kon hem dus gewoon omruilen.
Misschien dat het ook zo is bij je NEC dat er iets niet helemaal goed mee is.
Als je al nieuwe firmware hebt geprobeerd en dat niet heeft geholpen ga dan gewoon terug naar de winkel.
Gadget Freak
Maar hoe kan je writer (hardware) nou over zijn nek gaan van een forced reboot (software)? Je wijzigt toch niets aan dat ding? Firmware wordt toch niet gewijzigd tijdens een burn?
Heb jij toen overigens de nieuwe writer op dezelfde plaats in de dezelfde config geplaatst, met het OS etc zoals het was?
In dat geval kan ik ook gewoon een Plex halen ipv mijn ouwe NEC, en dan gewoon in mijn systeem stoppen; kwil alleen niet mijn hele systeem opnieuw installen.
Is niet echt een kick, maar probleem is er nog steeds. Kan wel een nieuwe topic openen, maar geloof niet dat dat nou zo handig is.
Nog even dit als extra info: DVD wordt nog wel herkend, maar CD niet.
Is een laatste poging:als iemand me zou willen / kunnen helpen: graag!
Als namelijk op DVD heb staan, en ik knal er een CD in, tja dan werkt dat niet
Hoe dan ook, probeer een ander programma, want je brander kan gewoon niet door die reboot opeens veranderd zijn.
Thx for the post;
Ik heb hetzelfde probleem met Alcohol en Nero. Volgens mij is het een switch in mijn registry, maar zeker weten doe ik het niet. ...en voordat ik daar aan ga prutsen...
Kan er ook niet bij dat mijn writer over zijn nek is door een rebootus-interuptus, maar feit is dat ie het met 2 programma's en diverse versies daarvan dit probleem houdt. Kweet het echt niet meer. Enige brute test zou nog zijn om de pc te clean-installen, maar dat wil je natuurlijk niet graag
ik gebruik trouwens nog gewoon originele firmware --> welke dat is, geen flauw idee. heb nog nooit met firmware van cd/dvd branders geklooit.
misschien dat je het kan proberen om het met de originele firmware lukt.
suc6
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.