Heb zojuist een nieuw systeem gebouwd, hij ging netjes aan en leek te werken. Tot ik de jumper van de harde schijf veranderde en dus de stroom/voedingskabel uit de voeding heb gehaald, later er weer in en toen startte het systeem niet meer op. Het lampje op het moederbord brand wel, de voedingskabels op het moederbord zitten goed, en ook het power switch kabeltje lijkt goed te staan. Na een tijdje ging hij weer wel aan, maar toen haalde ik de stekker weer eruit en erin en deed hij het weer niet.
Als ik de stekker een tijdje uit de voeding laat doet hij het weer, dan gaat hij prima aan en uit zo vaak je wilt, maar als je de stekker er een aantal seconden uitlaat en er weer indoet dan werkt hij niet meer. Maar weer wel na een tijdje de stekker er uit te laten dus. Als je de stekker er heel snel in en uit doet blijft hij het geloof ik wel doen. De voeding is een standaard voeding uit de AOpen QF50C AirG 1.1 behuizing, Component Pro staat er tegenwoordig op. Ik vind het maar een vreemd probleem. Wat zou dit kunnen zijn?
Athlon 64 3000+
Asus K8V SE Deluxe
AOpen QF50C 300Watt
Asus A9600XT
160GB Maxtor S-ATA
Als ik de stekker een tijdje uit de voeding laat doet hij het weer, dan gaat hij prima aan en uit zo vaak je wilt, maar als je de stekker er een aantal seconden uitlaat en er weer indoet dan werkt hij niet meer. Maar weer wel na een tijdje de stekker er uit te laten dus. Als je de stekker er heel snel in en uit doet blijft hij het geloof ik wel doen. De voeding is een standaard voeding uit de AOpen QF50C AirG 1.1 behuizing, Component Pro staat er tegenwoordig op. Ik vind het maar een vreemd probleem. Wat zou dit kunnen zijn?
Athlon 64 3000+
Asus K8V SE Deluxe
AOpen QF50C 300Watt
Asus A9600XT
160GB Maxtor S-ATA
[ Voor 6% gewijzigd door nielzkuh op 27-09-2004 14:06 ]