Hallo, ik heb een heel erg raar probleem met mijn messenger 6.2 (die ik al lang gebruik)
puntsgewijs:
- ik kan met MIJN adres@***mail.com niet meer op mijn comp (msn6.2) inloggen
- Alle adressen BEHALVE mijn kunnen wel met adres@***mail.com inloggen op mijn comp msn
- daarnaast kom ik wel weer met mijn adres account op 4.7 windows messenger
- en op een andere comp (me server) kom ik wel weer met mijn adres op een msn 6.2
- plus/plugins etc heb ik al express verwijderd, maar werkt nog niet
Als ik toch met mijn adres probeer in te loggen op msn6.2 dan doet hij alles correct. Hij probeerd in te loggen, haakt een beetje bij het inloggen, en dan op het punt dat hij alle contacten zou laten zien, schiet hij er zomaar uit. Als ik dan inlog met een andere messenger, en dan nog eens probeer met 6.2, dan wordt die andere eruit gegooit....dus ik ben wel ergens ingelogged?!
Als ik dan ga kijken in me taskmanager, zie ik nergens een msn openstaan ofzo, waar ik ingelogged zou kunnen zijn...
Hopelijk is het nu iets duidelijker? maar ik kom er geen wijs uit.... heb alles geprobeerd qua firewall etc... (maar die heb ik nooit laten lopen)
Ik heb niets veranderd, het is plotseling van de ene dag op de andere dat ik niet meer op 6.2 kom...
Iemand bekend met zo'n soort probleem? Hopelijk iemand een oplossing
mvg
edit: via alles school msn's, html's etc... kan ik ook gewoon inloggen
puntsgewijs:
- ik kan met MIJN adres@***mail.com niet meer op mijn comp (msn6.2) inloggen
- Alle adressen BEHALVE mijn kunnen wel met adres@***mail.com inloggen op mijn comp msn
- daarnaast kom ik wel weer met mijn adres account op 4.7 windows messenger
- en op een andere comp (me server) kom ik wel weer met mijn adres op een msn 6.2
- plus/plugins etc heb ik al express verwijderd, maar werkt nog niet
Als ik toch met mijn adres probeer in te loggen op msn6.2 dan doet hij alles correct. Hij probeerd in te loggen, haakt een beetje bij het inloggen, en dan op het punt dat hij alle contacten zou laten zien, schiet hij er zomaar uit. Als ik dan inlog met een andere messenger, en dan nog eens probeer met 6.2, dan wordt die andere eruit gegooit....dus ik ben wel ergens ingelogged?!
Hopelijk is het nu iets duidelijker? maar ik kom er geen wijs uit.... heb alles geprobeerd qua firewall etc... (maar die heb ik nooit laten lopen)
Ik heb niets veranderd, het is plotseling van de ene dag op de andere dat ik niet meer op 6.2 kom...
Iemand bekend met zo'n soort probleem? Hopelijk iemand een oplossing
mvg
edit: via alles school msn's, html's etc... kan ik ook gewoon inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 13:36 ]