Pioneer DVR-520 mp3 cd afspelen

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 12:29
Ik heb een DVR-520 hd recorder van Pioneer.
Met dit apparaat kan je op de hd opnemen en evt. opnamen ook op dvd branden.
Nu gebruik ik hem ook als cd speler, mp3 en wmp bestanden speelt ‘ie zonder problemen af.

Ik wil nu verschillende albums als mp3 op een cd branden om deze albums af te spelen.
Hiertoe heb ik een data cd gemaakt met daarin zes mappen, album 1, album 2 enz.
In het home menu (audio) krijg ik dan op mijn tv netjes een menu te zien met album 1, en daarna alle titels die daarin zitten, album 2 en alle titels die daar inzitten enz.

Als ik de cd in de speler doe begint het eerste nummer van album 1 netjes te spelen. Als ik echter de muziek van album 6 wil spelen en dus album 6 selecteer gebeurt er niets, ik hoor geen muziek spelen.

Weet hier iemand of de indeling in mappen niet de juiste manier is, of dat ik iets anders fout doe in de boven beschreven procedure.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-07 13:27
miles schreef op 27 september 2004 @ 13:18:
Als ik de cd in de speler doe begint het eerste nummer van album 1 netjes te spelen. Als ik echter de muziek van album 6 wil spelen en dus album 6 selecteer gebeurt er niets, ik hoor geen muziek spelen.
-Is dit alleen met album 6, of ook met andere?
-Als je het ding gewoon continu laat spelen, gaat hij dan wel alle cd's af (spoel eens naar het laatste nr van cd1 en kijk of hij naar cd2 gaat)
-afhankelijk van bovenstaande resultaten: Zet eens de mp3's van cd1 meerdere keren op de cd (het kost ff een cdr, maar zoveel kost dat niet :) ). Mischien ligt het aan het feit dat je speler niet alle typen mp3's kan afspelen, dus door cd1 (die je speler wel snapt) er meerdere keren op te zetten kan je zien of het aan mappen ligt, of aan het type mp3 :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 12:29
Ik heb nog wat ge-experimenteerd en het probleem opgelost.
Ik brand nu een cd mbv het Nero Smart Start centre en kies dan voor het maken van een mp3 cd. Het branden duurt dan wat langer maar het resultaat is perfect.
Ik kan naar alle mappen doorskippen en binnen de mappen weer naar bepaalde nummers.