Ik heb op mijn PC en op mijn laptop mIRC staan waarin ik een scripje gebruik wat weer gebruik maakt van een ini file. Het script zorgt ervoor dat de text uit PM's worden gecontroleerd met text uit de ini file en indien nodig wordt de PM geblokkerd. Ik kan zelf text toevoegen wat dan geblokkeerd word
Nu zoek ik een programma die deze 2 ini files synschoniseert (pc en laptop).
Als ik bijv op mijn laptop een nieuwe regel toevoeg en op mijn pc een andere nieuwe regel, moet die regel van me laptop in de ini van me pc komen en andersom.
Ik zoek geen programma die kijkt naar de laatst gewijzigde datum, maar echt de inhoud "inleest"
ik heb FileSync Gezocht: file synchronisatie proggel geprobeerd maar dat werkt ook niet zoals ik wil, verder heb ik gezocht, maar niet zoon soort progje gevonden ... Iemand ?
Nu zoek ik een programma die deze 2 ini files synschoniseert (pc en laptop).
Als ik bijv op mijn laptop een nieuwe regel toevoeg en op mijn pc een andere nieuwe regel, moet die regel van me laptop in de ini van me pc komen en andersom.
Ik zoek geen programma die kijkt naar de laatst gewijzigde datum, maar echt de inhoud "inleest"
ik heb FileSync Gezocht: file synchronisatie proggel geprobeerd maar dat werkt ook niet zoals ik wil, verder heb ik gezocht, maar niet zoon soort progje gevonden ... Iemand ?