Azureus vraagje?

Pagina: 1
Acties:

• hooligan_roos442
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik heb azureus geinstalleerd en doormiddel van dit forum goed ingesteld (dank u wel allemaal!!) Hij geeft de groene smilies (we love them)
Maar nu was mijn vraag. Ik heb een torrent en daar staat bij dat er zoveel zenders en zoveel ontvangers maar hij connect maar met een heel klein gedeelte van de mensen die in die zwerm staan.
Waar kan dat aan liggen of is dat normaal?

Alvast bedankt voor jullie moeite!!!!

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Dat is normaal.

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• hooligan_roos442
Ohw, ok
Ik dacht dat ik misschien toch nog iets qua instellingen over het hoofd had gezien.
iid bedankt voor je respons

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En wat is de reden daarvan dan?

Verwijderd

Je kunt invoudigweg niet op iedereen connecten, omdat sommige mensen al maximaal uploaden.

Als je bijv. je upload limiet op 15kb hebt staan en je load met 15 kb up, dan kunnen er geen andere gebruikers ook nog bij je gaan downloaden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wat heb je staan bij maximale verbindingen? Die kun je ook omhoog schroeven door deze op 0 (oneindig) te zetten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

<!--dat is normaal-->

[ Voor 20% gewijzigd door moto-moi op 27-09-2004 11:45 ]

• hooligan_roos442
Die staat op 40.
Ik weet niet precies wat het beste is. Ik had volgens mij ergens gelezen dat 40 goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door hooligan_roos442 op 27-09-2004 12:06 ]

Pagina: 1