Toon posts:

[xp]hdd ruimte verandert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd probleem: ik wilde een bestand uitpakken (winrar) en hij gaf aan dat ik niet genoeg ruimte op mn schijf had staan. Dus ik 1.5 GB aan ruimte ge-shift+del. Weer proberen. Blijkt bij Dschijf eigenschappen, dat ik nog maar 192 mb over heb (terwijl ik net 1.5GB gedelte heb).
Dus ik op die schijf zoeken wat nog meer weg kan: nog eens 5 gb gedelete. Tot mijn verbazing zie ik dat ik nog steeds maar 192 mb vrije ruimte heb. Voor de zekerheid prulebak geleegt. Geen resultaat. Pas na de herstelpunten t ehebben verwijdert kwam er weer 400mb bij. Zeer vreemd. Opnieuw opstarten helpt ook niet.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Heb je toevallig norton utilities geinstalleerd? Protected files kunnen dan wel eens de reden zijn

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:35

TMV

Misschien een keertje scandisken?

Verwijderd

Topicstarter
Ultimateb schreef op 27 september 2004 @ 10:57:
Heb je toevallig norton utilities geinstalleerd? Protected files kunnen dan wel eens de reden zijn
Excuses: ik had idd Norton Protected files aan staan. Die had ik al een afgevinkt op c maar blijkbaar niet op de D schijf. Dit topic mag dicht |:(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het had gescheeld wanneer je zoals een echte Gotter betaamt eerst even de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum had geraadpleegd eer je een topic opent. Kijk eens onder "Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?". Daarin staat de Protected Recyclebin opmerking ook tussen B)

Dit topic is gesloten.