norton 2005 beta: virus allert!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
VIRUS ALERT :- PLEASE STAY AWAY FROM NORTON 2005 BETA .EXE IT IS A VIRUS CONTAIN OVER A 1,000 DIFFERENT VIRUSES

deze boodschap is nu zich aan het versprijden op direct connect!!
sommige weten niet wat ze er mee aan moeten, en eerlijk gezegd ik ook niet!! heeft iemand hier meer info over, of is het een valse melding? heb al wat sites afgezocht maar nog niks gevonden...

edit: NORTON.ANTIVIRUS.2005-PHXiSO schijnt weer niks mee aan de hand te zijn wat dus weer de geruchten tegen werkt :?

edit2: het is geen beta dus!! thnx 2 P.Wagenaar.. maar hoort dus wel het zelfde prog te zijn. wat raar is want dat zou dan betekenen dat iemand gewoon een pack met virussen de naam van norton heeft gegeven... :(

[ Voor 36% gewijzigd door DaannO op 27-09-2004 10:53 ]

Verwijderd

deze boodschap is nu zich aan het versprijden op direct connect
Sowieso dom als je daar je antivirussoftware download en niet van een trusted source....

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je de beta wilt draaien, moet je eens kijken of je die via Symantec kan downloaden ipv via dc++. Dan neem ik aan dat je wel goed zit.

edit: * Sallin moet sneller typen

[ Voor 15% gewijzigd door Sallin op 27-09-2004 10:39 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Als je via die bron software download, bestaat inderdaad de kans dat er iets mis mee is in de vorm van bijvoorbeeld een virus. Maar die kans is er dus altijd. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 10:37:
[...]
Sowieso dom als je daar je antivirussoftware download en niet van een trusted source....
daar heb je wel gelijk in maar DC is best betrouwbaar als het om virussen gaat. eerlijk gezegd is dit de eerste melding ervan die ik ben tegen gekomen op DC over virussen. meestal als iemand een virus shared word hij gelijk gekicked!! })

Verwijderd

Die ISO is release die je als laatste noemt is geen in ieder geval geen beta.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:25

chromeeh

the Gnome

Ok laten we de verstandigheids kwestie even buiten beschouwing laten....

Als je die ISO hebt mount 'm dan in Deamon en laat een online virus scanner (die zijn het meest up-to-date) eens die 'drive' scannen....
Dan weet je het toch zo waar je aan toe bent, en uiteraard scan je niet met 1 scanner maar even met 2, bijv. Symantec en Trend Micro....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meer dan 1000 virussen in één file? Da's wel knap hoor. Zou het niet een béétje overdreven zijn?

Virussen? Scan ze hier!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hmja, 1000 virussen? Een variant op de ALS JE DIT DOORSTUURT KOMEN AL JE DROMEN UIT, ZO NIET SCHIET SADDAM EEN KATJE DOOD EN STERFT EEN JONGETJE AAN KANKER-achtige ketting brieven en dan ook nog eens vrij onzinnig: een virusscanner op zo'n manier downloaden & draaien is iets dat je hoe dan ook niet doet op een PC die je nog langer wilt gebruiken. Er zullen zeker goed werkende versies zijn, maar het lijkt me niet aan GoT om de nieuwste warez te bespreken.

Zorg gewoon dat je zelf goed weet wat en waar je download, heb je geen probleem.

Hoe dan ook vindt ik dit op deze manier niet echt een discussie en sluit ik ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.