Toon posts:

Xelo XP1702 ineens defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou....gisteren dacht ik eindelijk mijn pc apparatuur naar zolder te verplaatsen.
Alles weer aangesloten.....damn, tft niet meer aan.

Alles nagelopen, stekkers...ja, zitten erin.
voeding....ja, controle lampje brand, dus moet goed zijn.

Wat kan het nog meer zijn.....er komt spanning uit de voeding, dan heb ik nagemeten met multi meter....

kan toch niet zomaar door verplaatsen defect gaan..... aaaaa..... :? |:( ;(
iemand nog een idee wat het kan zijn ??
ik heb overigens al gekeken, alle kabels zijn echt aangesloten, nergens een zekering te vinden.

O ja, officieel is het een Samsung, op tft staat alleen Xelo SP1702

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 10:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee, wellicht iemand met zelfde kwaal ?

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-08 03:08

MadMan

What the....

Als allle kabels goed zijn aangesloten, je voeding spanning geeft en de monitor nog steeds niet werkt, lijkt het me toch waarschijnlijk dat hij stuk is. Misschien statische electriciteit. Heb je geen garantie meer?

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Verwijderd

Neem de pc weer terug naar de vorige locatie en zie of het werkt. Mischien is er wat ruis in de electriciteit waar het nu aangesloten is.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 17:27 ]

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-08 13:15
Videokaart een keer eruithalen en weer terugzetten.
edit: :X, nevermind, net wakker, verwar me met een ander probleem dat ik ooit had.

[ Voor 46% gewijzigd door sjhgvr op 30-09-2004 17:35 ]

oisd.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 17:25:
Neem de pc weer terug naar de vorige locatie en zie of het werkt. Mischien is er wat ruis in de electriciteit waar het nu aangesloten is.
Gedaan.....2e keer... geen resultaat..
Garantie heb ik nog ja, maar als ik het terugstuur zit ik min. 4 weken zonder monitor :(

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Test eventueel even het scherm op een andere pc (of andere VGA signaalbron). Als dat ook niet werkt, weet je zeker dat je scherm kassiewijlen is.

'Ruis' op het lichtnet is natuurlijk onzin. Ja, je kan een slechte stroomvoorziening hebben, maar ga er maar van uit dat je dan de meest vreemde problemen hebt in de rest van het huis (resettende wekkers, knipperende schemerlampen, random resets en crashes op je pc's). Als de netspanning écht smerig is, zal de voeding van de monitor ofwel niet eens aangaan, ofwel meteen uitbranden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou....heb maar een andere gekocht zodat deze opgestuurd kan worden

Mods...deze kan wel dicht hoor.....

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 11:49 ]

Pagina: 1