[Office] Componenten uit de userprofile verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:44
Beste Mensen,

Het gebeurt met office (alle versies) vaak dat er rare errors ontstaan of vreemde vertragingen. Nu is dat probleem vaak verholpen zodra je een schoon profiel aanmaakt. Nu ben je vaak ook al je instellingen kwijt al je dit doet dus hier zijn de meetse mensen niet zo gecharmeerd van.

Nu heb je in office de repair functie maar "gelukkig" verwijderd deze de instellingen uit je userprofile niet.

Is er een mogelijkheid alle register en profile settings uit je lokale profiel te verwijderen (en office dit zelf daarna laten rebuilden) om zo dit probleem op te lossen.

Wat moet ik dan verwijderen :?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• L0g0ff
Blijf ik schoppen [noflame]of is deze vraag boven het niveau van ons tweakertjes[/noflame]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
Wat zijn precies de problemen bij jou? Ik heb namelijk met heel veel installaties geen enkel probleem. Vertel ook even wat over versies e.d.

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Wat bedoel je precies met "een schoon profiel aanmaken"? Heeft dat betrekking op Office, of de (Windows) user account?

Je weet trouwens dat je met de Office applicatie 'Save My Settings Wizard' (Office 2003 en XP - niet zeker van andere versies) alle Office gebruikersinstellingen kunt bewaren. Dan kun je het systeem opschonen zodat Office weer vlot loopt en daarna deze instellingen weer importeren. Dat is natuurlijk in de veronderstelling dat het probleem niet in deze instellingen zit.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• L0g0ff
mahi schreef op 04 oktober 2004 @ 22:50:
Wat bedoel je precies met "een schoon profiel aanmaken"? Heeft dat betrekking op Office, of de (Windows) user account?

Je weet trouwens dat je met de Office applicatie 'Save My Settings Wizard' (Office 2003 en XP - niet zeker van andere versies) alle Office gebruikersinstellingen kunt bewaren. Dan kun je het systeem opschonen zodat Office weer vlot loopt en daarna deze instellingen weer importeren. Dat is natuurlijk in de veronderstelling dat het probleem niet in deze instellingen zit.
Dit is nou precies wat ik net niet wil :)

Ik wil het complete %userprofile% intakt houden en alleen het office gebeuren verwijderen uit het profiel.

Uitleg:
Stel je logt in met een nieuw account op een bestaande computer dan zie je de installatie wizzard bij het starten van een office applicatie altijd de eerste keer het 1 en ander in je lokale profiel installeren. Dit is altijd 1 malig.

Wat ik wil is dus alles van office uit het profiel zonder dat ik hiervoor office er helemaal af te gooien en zonder de gebruiker een compleet schoon %userprofile% te geven B)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001

Duinkonijn

Huh?

wat info graag...

wat voor omgeving praten we?

standalone?

werkstation - server (welke ossen)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1