Toon posts:

Dell truemobile 1184 en @Home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probeer een Dell truemobile 1184 router aan de gang te krijgen met @Home .
Voorkeur is DHCP, dus dynamisch, instelling met statisch adres is geen langdurig succes.Onlangs lag hij er dus uit.Geprobeerd met : Hostname cc****** , geen resultaat. Hostname cc****** en Domainname home.nl , geen resultaat. Nog wat andere combinaties als , @ Home , @home , ensch1.ov.home.nl , ook geen resultaat. Hoe moet het dan dus??. @Home geeft zelf aan dat PPPTP , PPPoE en L2TP niet gebruikt kunnen worden. Mijn andere routertje een E-tech Wlrt 03 heeft geen enkele moeite met het dynamisch adres voor @Home, en vul uitsluitend in :
Hostname cc ******* , en de zaak werkt uit de kunst.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:37

job

bij de domeinnaam mag je alles invullen wat je wilt :)

Alleen het cc nummer moet genoeg zijn..
Maar als zelfs dat niet lukt :?

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-04 13:34

Shedman

Met het hart op de goede plek

Volgens de info bij mijn E-tech WAP (en de Linksys volgens mij ook), moet je bij domein inderdaad home.nl invullen. In combinatie met je CC-nummer moet dat toch zeker werken, anders is er iets hardwarematigs mis ben ik bang.

Wat zegt de klantenservice van @Home erover?

[knipje]

[ Voor 70% gewijzigd door Shedman op 28-09-2004 09:26 ]

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
@ Shedman,
Het topic heeft al eerder op het forum gestaan,gepost door js962.Helaas heb ik daar geen antwoord gevonden. Heb hem geprobeerd te mailen,mailbox niet bereikbaar.Vandaar deze nieuwe start.@Home schuift het probleem door naar Dell.
Dat schiet dus niet op.Iets dergelijks was volgens mij ook met de oudere Sweexen aan de hand . Daar heeft een firmware update het volgens mij verholpen. Bij Dell kan ik iets dergelijks niet vinden.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-04 13:34

Shedman

Met het hart op de goede plek

Is die Dell router misschien een gerelabelde router van een ander merk? Misschien kun je voor dat merk en type wel firmware upgrades vinden ...

Of misschien heb je wat aan deze link naar de support site van Dell.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Dell router even om te proberen aangesloten met de wan aan de lan van een Speedtouch 570 met adsl,met een recht utp kabeltje.Ik had verwacht dat dat de bekende trage en uitvallende internetproblemen zou opleveren. Een router achter een router is nou niet direkt aan te bevelen. Maar wat blijkt geen probleem,geen langzaam internet,mijn normale snelheid blijft gehandhaaft. In de basicssettings van de dell staat alleen dhcp aangevinkt, verder geen enkel ipadres of host of domainnaam staat aangevinkt. Is dit normaal??
Pagina: 1