Ik heb inmiddels al gezocht hierop werd er alleen niet wijzer uit omdat mijn probleem toch wat anders ligt.
Ik was gewoon bezig op me computer beetje klooien in photosjoep
totdat mijn computer vreemd ging doen. Mozilla deed net of opnieuw geinstalleerd was en nog wat andere fratsen. Netjes de computer afgesloten voor een herstart.
Daar komt het.. herstarten en bij het windows XP loadscherm starte ie weer opnieuw op. Kwam in het venster om XP via safe mode opstarten gedaan weer bij het loadscherm een reboot.
Win XP cd erbij gehaald en met diepe sugt opnieuw gaan installeren.
Ik heb 2 partities c, d. C moest me XP opnieuw. C netjes geformateerd en XP
opnieuw op gezet. XP helemaal geinstalleerd en ik dacht fijn al me bestanden te hebben behouden.
Bij het opene van me d schijf krijg ik de volgende melding:
D-schijf is niet geformateerd
wilt u nu formateren.
WTF valt hier nog aan te redden. Ik heb nix aparts gedaan tijdens het installeren gewoon as usual en dat gaat altijd goed behalve dit keer.
Ik had al gezocht in search naar topics die hier op lijken maar werd er helaas niet wijzer uit..
overige specs van pc
Intel Pent 4 2,6Ghz, Asus P4P800-E deluxe, Maxtor Diamond plus Sata 120gb,
Sapphire Radeon 9800 Pro zooitje draaide dus op XP.
Iig alvast bedankt..
Ik was gewoon bezig op me computer beetje klooien in photosjoep
totdat mijn computer vreemd ging doen. Mozilla deed net of opnieuw geinstalleerd was en nog wat andere fratsen. Netjes de computer afgesloten voor een herstart.
Daar komt het.. herstarten en bij het windows XP loadscherm starte ie weer opnieuw op. Kwam in het venster om XP via safe mode opstarten gedaan weer bij het loadscherm een reboot.
Win XP cd erbij gehaald en met diepe sugt opnieuw gaan installeren.
Ik heb 2 partities c, d. C moest me XP opnieuw. C netjes geformateerd en XP
opnieuw op gezet. XP helemaal geinstalleerd en ik dacht fijn al me bestanden te hebben behouden.
Bij het opene van me d schijf krijg ik de volgende melding:
D-schijf is niet geformateerd
wilt u nu formateren.
WTF valt hier nog aan te redden. Ik heb nix aparts gedaan tijdens het installeren gewoon as usual en dat gaat altijd goed behalve dit keer.
Ik had al gezocht in search naar topics die hier op lijken maar werd er helaas niet wijzer uit..
overige specs van pc
Intel Pent 4 2,6Ghz, Asus P4P800-E deluxe, Maxtor Diamond plus Sata 120gb,
Sapphire Radeon 9800 Pro zooitje draaide dus op XP.
Iig alvast bedankt..