Toon posts:

[Rome: Total War] Crash bij opstarten *

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, als ik het spel probeer op te starten dan runt hij voor een paar seconden en dan houd hij er weer mee op. en komt windows met de vraag of ik een rapport wil verzenden omdat er blijkbaar iets fout ging...

het hele scherm ziet er dan gek uit (ik zie de start knop en shortcuts niet meer)

en het begin schermpje blijf een paar minuten op de desktop staat terwijl de taskmanager rtw niet ziet of af kan sluiten.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Geef eens wat meer info aub. Met hetgene wat je nu hebt gegeven kunnen we niet echt veel.

Zie ook: Spielerij - Problemen & Vragen FAQ

Verwijderd

Topicstarter
ok, Ik heb dus Rome:Total War, zonder patches geinstalleerd op mijn computer. Dit ging allemaal goed, DirectX en Media player 9 moeten erbji geinstallerd worden en dat is gebeurd.

Het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/1623/prob1.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/7497/prob2.th.jpg

Nadat ik op de Rome - Total War.exe dubbel-click, krijg ik scherm 1 te zien. Het programma doet het niet meer en ook de taskmanager laaat het niet zien. Na een paar minuten krijg ik beeld 2.

Ik heb WindowsXP Pro enik heb een AMD 64 3000+, Radeon 9800 pro 128 en 512 MB DDR RAM.

Misschien is het ook handig om te zeggen dat ik de computer laatst nog had reformatteed dus misschien mis ik een paar nodige programma's?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18

Polycom

Poes van goud

zo te zien heb jij hem gedownload met abc torrent, misschien verkeerd of half geshared.

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 20:50
als ik hem aant installeren ben krijg ik steeds een fout van voice3.dat ??

:/ :|

Verwijderd

Ik heb eenzelfde probleem.

- GFX card: Radeon 9600 TX

ALs ik opstart wordt het scherm zwart en volgt er na 20 seconden een reboot. :S

Verwijderd

Zou iedereen voor zijn probleem een apart topic kunnen maken (tenzij het probleem heel erg lijkt op deze) ? Dat houdt het overzicht er een beetje in.

Vergeet niet eerst Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ door te nemen.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem! :?

Ben het hierjuist gaan kopen, instaleer het, wil het runnen, harde schijf begint te ratelen, en dan ineens zegt windows dat romeTW.exe een fout veroorzaakt heeft en dat het moet worden afgesloten. En dat is het adn :?

Verwijderd

Het is "opgelost"

Op het account waar ik het instaleerde werkt het perfect. Maar als ik op een ander account inlog werkt het niet :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Dat heeft dan met de user rechten in Windows te maken lijkt mij :)
Gaf het spel tijdens installatie niet de optie van "installeren voor deze user/installeren voor alle users"?

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 06-10-2004 18:14 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als Master Prime hierboven. Op de pc waar ik Rome TW op geïnstalleerd heb zijn 2 accounts aanwezig (beiden beheerder). Ik heb de installatie op beide accounts uitgevoerd, maar dat verhelpt het probleem niet. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit probleem op moet lossen.
Pagina: 1