Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Mogelijk om messagealiassen te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoals bekend is het mogelijk om een topicalias te maken. Een topic kan dan vanuit verschillende forums benaderd worden. Nu is mijn vraag of ditzelfde voor messages gemaakt kan worden. Op die manier kun je namelijk bepaalde messages zowel in een parenttopic als in een childtopic voor laten komen. Dit kan nuttig zijn als je een discussie hebt waarin men op den duur zover offtopic gaat dat je berichten af moet splitsen. Echter, er is een tussenfase in een topic waarbij berichten zowel on- als offtopic zijn. Die tussenfase berichten kun je dan in beide topics hebben staan.

Wat denkt u ervan?

Verwijderd

Als je afsplitst: Sommige berichten hebben een ONtopic en een OFFtopic gedeelte, daardoor het wellicht handiger is als er een optie is om een bericht te dupliceren ipv alleen moven (of alliassen) naar een gesplitst topic (zodat je het offtopic gedeelte eruit kan editten om de thread schoon te houden).

Voorbeeld, in AV is er [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml] alwaar bijv. een user post
Apparaat A is wel [insert blaat]
Over Apparaat B: [insert blaat]
Als je dan vanwege de stormloop op Apparaat B het topic afsplitst zit je met bovengenoemde message, aangezien hij gedeeltelijk on- en offtopic is, of je hem nu laat staan, afsplitst of zou kunnen alliassen. Met een optie om een bericht te dupliceren heb je de mogelijkheid om
Apparaat A is wel [insert blaat]
in het oorspronkelijke topic te laten staan en
Over Apparaat B: [insert blaat]
in het afgesplitste topic.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zie meer heil (en performance :P) in het dupliceren van berichten, naast het splitsen en mergen.

Harm, zou dat ook voldoende zijn?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:56

Pelle

🚴‍♂️

Idd, dat lijkt mij ook zinvoller :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
. (sorry, laat maar)

(* ArthurMorgan zou voor zijn iig)

[ Voor 139% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-10-2004 23:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
chem schreef op 07 oktober 2004 @ 12:38:
Ik zie meer heil (en performance :P) in het dupliceren van berichten, naast het splitsen en mergen.

Harm, zou dat ook voldoende zijn?
Jawel :) . Daarmee bereik je inderdaad ook wat ik voor ogen heb, dus dat lijkt me prima :) .

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi zou dat totaal zinloos vinden eigenlijk :o
Aliassen zijn dat trouwens ook, ik heb er nog steeds geen zinvolle toepassing voor verzonnen :X
Verder moedigen we users zoveel mogelijk aan om een posting in 1 forum te doen, i.p.v. meerdere crossposts, en het idee is om dit zelfs aan te moedigen door deze feature te bakken :?
Beetje dubbele moraal lijkt me ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

noted

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.