RSS feed en thunderbird

Pagina: 1
Acties:

• zoeloelip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04-2023
Hallo,

Zo het niet mogelijk zijn om ook een rss feed te voorzien waar de links naar de posts verwijzen naar pda.tweakers.net en niet naar de main site? Ik gebruik thunderbird en de nieuwe rss functie. 's Morgens als ik mijn mails check en ik heb niet echt de tijd om naar de frontpage te surfen dan lees ik de rss feed. Maar thunderbird laad dan het artikel van de frontpage. Om dit te kunnen kijken heb je javascript nodig en al die links aan de zijkanten staan er dan ook in en zo groot is het mail scherm nu ook niet.
Als er nu een feed zou zijn die gewoon naar de pda versie van de site wijst, dan zou dit veel gemakkelijker zijn in thunderbird.

groeten,

Bart

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
5 minuten eerder opstaan :+

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het schoppen van een topic met zo'n gemaakt grappige opmerking is nergens voor nodig, dat doe je maar in de Tweakers Huiskamer. De TS doet een serieus voorstel waar hij ook serieuze reacties op kan krijgen.

Een reactie van mijn kant, je kunt het allicht voorstellen op Devtrack en dat raad ik je dus ook aan om te doen :) . Ik zie er overigens wel wat in, maar ik weet niet of de devvers dat ook doen ;) .