Toon posts:

Goedkoper dan 1398 euro ?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een vraag aan jullie. Waar kan ik de Packard Bell H5605 ( P4 2,6 ghz ) goedkoper vinden dan 1398 euro. Het mag geen online webwinkel zijn. het moet een concurrent van bijv. BCC zijn.

Alvast bedankt,

Kevin Hamer

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Deze kan dicht, waarom zouden wij beter kunnen zoeken dan jou?

Trouwens tweakers houden over het algemeen niet van pre-build systems.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ga eens de huis-aan-huis blaadjes af, of kijk op websites van bekende elektronica-zaken (of bel ze desnoods op). Ik zou het anders ook niet echt weten, er is niet echt een pricewatch voor merkcomputers in 'offline' winkels...

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hij zal wel voor BCC werken, die zijn altijd op zoek naar de laagste prijs. :D

Maar zonder gein, dit soort dingen zal je echt zelf op moeten zoeken hoor. GoT is geen prijsvergelijker. De pricewatch daarentegen wel.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo,

GoT is geen helpdesk. Op GoT helpen we elkaar wel, maar dit is geen plek om anderen werk te laten doen, dat jij ook kan doen. Als je gewoon een beetje creatief zoekt, kom je wel hier achter. Zo kan je zoeken met Google naar het product in Nederlandse pagina's, of je kan eens bellen met een distributeur die ze levert.

Vele webwinkels hebben naast een webshop ook een normale shop. Zo kan je dus toch gewoon langs gaan en rondkijken in de winkel. Het adres e.d. is te vinden via de Shop Survey. :)

Dit topic is gesloten.