Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.quicknet.nl', Server: 'pop3.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Laat ik maar gelijk met het foutbericht beginnen
Ik kan dus geen mail ontvangen van de quicknet server met outlook express en winXP pro. De webmail werkt WEL en met Thunderbird werkt het ook. Het probleem deed zich zomaar voor, zonder dat ik daarvoor iets had geinstalleerd o.i.d.
PC is virusvrij en spy/adware vrij (voor zover mogelijk)
Op google en GoT is vrijwel niets te vinden, en op de microsoft knowledge base worden fouten met deze errorcodes alleen gerelateerd aan dingen als exchange enz. die ik helemaal neit heb draaien.
Laat ik maar gelijk met het foutbericht beginnen
Ik kan dus geen mail ontvangen van de quicknet server met outlook express en winXP pro. De webmail werkt WEL en met Thunderbird werkt het ook. Het probleem deed zich zomaar voor, zonder dat ik daarvoor iets had geinstalleerd o.i.d.
PC is virusvrij en spy/adware vrij (voor zover mogelijk)
Op google en GoT is vrijwel niets te vinden, en op de microsoft knowledge base worden fouten met deze errorcodes alleen gerelateerd aan dingen als exchange enz. die ik helemaal neit heb draaien.