Toon posts:

ongeldig blokadres error bij nec dvd rw brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempie,

als het branden van een dvd-tje bijna klaar is krijg ik een error: ongeldig blokadres.

Ik brand de vob en alle andere bestanden vanaf harde schijf op dvd-tje.
Vrije ruimte op harde schijf is ruim 17 gb.
vanalles aan instellingen geprobeerd, maar het blijft terugkomen. Ik brand trouwens met nero 6.3.1.20 (nieuwste)

wie heeft een oplossing voor me? :?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand die me kan helpen? :'( :'( :'(

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Welke NEC-brander? Welke dvd's? Welke firmware? Firmware update voor je brander gedaan? Verschillende snelheden geprobeerd? Hoe brand je de dvd's (kies je dus voor dvd-video of gewoon als dvd-rom)? Kun je de bestanden wel vanaf de harddisk afspelen (met powerdvd bijvoorbeeld)? Heb je het met alle films?

Genoeg vragen dus nog. Geef aub zoveel mogelijk info, je kunt beter dingen vertellen die overbodig zijn dan dat we hier alles moeten gaan vragen.

[ Voor 26% gewijzigd door FlipFluitketel op 15-10-2004 20:42 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Ik wil graag mijn situatie aan de vraag van elhombre toevoegen.

Ik heb precies hetzelfde met mijn NEC 2500a brander. Firmware 1.06 (1x firmware geprobeerd te upgraden naar 1.07 maaar dat mislukte. Een nieuwe brander gekregen van de winkel (super) maar nog niet geprobeerd deze te upgraden)
Verschillende schijfjes dvd+RW geprobeerd, philips en fuji. Ook op verschilende snelheden gebrand, 2,4x en 4x en met de optie :laat nero max snelheid bepalen. Nero versie 5 en 6 geprobeerd. Geupgraded van w98 naar xp.
Probeer tot nu toe alleen met nero, dvd-video en niet als dvd-rom.
Als dvd klaar is staan alle files op de dvd , maar afspelen in sony stand-alone dvd speler laat alleen eerste deel goed werken, en loopt dan vast. (clean cd is dirty).Afspelen van harde schijf werkt wel goed.
De dvd files zijn gecompileerd met Pinnacle studio 8 en bevatten een menu en 5 hoofdstukken. Ik vraag me af waar ongeldig blokadres naar verwijst. Na deze melding (ca 40 % van brandproces is af) gaat nero lead out schrijven en eindigt dan met schrijfproces mislukt. (en toch staan alle files op de dvd).