Toon posts:

[XP] Taakbalk verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Klinkt een beetje raar, is het ook. Ik weet niet hoe het is gekomen maar ik heb dus geen taakbalk meer.

Het lijkt nog het meest erop dat de Werkbalk Snel Starten helemaal tot aan de SysTray doorloopt.

Als ik iets minimaliseer, dan klrijg ik dus geen knop op de taakbelk, het venster lijkt ergens linksonderin te verdwijnen.

Ik heb allerlei instellingen geprobeerd, maar zelfs akls ik alles precies hetzelfde maak als een andere computer (waarop het probleem niet bestaat) helpt dat niet.

Log ik onder een ander account in op de "probleem"computer, dan is er ook geen probleem.

Iemand enig idee?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Taakbalk op [auto hide] staan perongeluk?
Taakbalk helemaal naar beneden gesleept toevallig? Probeer hem dan omhoog te "trekken"

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Ja en zorgen dat ie niet opvergrendelen staat :P

Verwijderd

Topicstarter
Taakbalk vergrendelen staat niet aangevinkt;
Taakbalk automatisch verbergen staat niet aangevinkt.

Nog wat aanvullende info: als ik "Werkbalk Snel Starten" uit zet (vinkje weghalen dus) dan heb ik helemaal geen balk meer - dus zelfs geen SysTray

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja, bedoel je dat.

Dan moet je eens kijken, er moet ergens in je taakbalk een soort afscheiding staan. Ga daar maar eens mee slepen dan dan je de breedte mee verstellen van je gedeelte waar je open progjes komen te staan.

Maak anders eens effe een screenshotje.

[ Voor 10% gewijzigd door Br@m op 26-09-2004 22:27 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Die afscheiding heb ik inderdaad, die staat links van de Snel Start Balk.
Als ik er met de cursor op ga staan verandert de cursor in een (horizontaal liggend) pijltje ( <-> )

Maar: ik kan die afscheiding vervolgens niet verplaatsen!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik hem 'm weer terug!

Ik heb het volgende gedaan:

1. Nieuw account gemaakt
2. met de wizard de settings van taakbalk en nog wat ge-exporteerd naar een bestandje op de C-schijf
3. omgelogd naar het kapotte account
4. Bestandje van de C-schijf met de wizard geïmporteerd

En voila, daar was de taakbalk weer.
Pagina: 1