(XP)Niet meer kunnen inloggen na Scan Norton anti-virus 2005

Pagina: 1
Acties:

• Larsowiets
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02-2025
Na installatie van Norton anti-virus 2005 boot de pc niet meer door.
P3 500mhz 320 MB intern 30 GB schijf.
Win XP met SP1.

Norton haalde iets van 40 virussen en threads weg. Opnieuw opgestart en toen moest is opeens inloggen, wat anders nooit moest.
Recente instellingen terug zetten kan niet, veilige modussen brengt ook geen uitkomst.

Op zich is xp opnieuw erop knallen geen probleem maar ik moet er eerst nog wat vanaf halen. Het is namelijk de pc van mijn vader en die doet voor oma de administratie.

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Larsowiets op 26-09-2004 22:01 ]

I WAS HERE

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waar stopt ie dan precies :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Larsowiets
Ja hoe zeg je dat, het inlogscherm. Zo`n scherm voor als je meerdere gebruikers hebt. Alleen staat er nu maar 1 profiel. 2 seconden krijg je de mooie groene heuvels te zien van Ierland. En dan gaat ie weer terug en kan je opnieuw klikken op het profiel. Je komt dus niet vooruit zeg maar.

I WAS HERE

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-03 12:04

ericding

Altijd de eerste.

Als je tijdens dat inlogscherm ctrl-alt-delete doet, kom je in het "ouderwetse" inlogscherm. Hier kan je proberen in te loggen als "administrator". Misschien dat je dan wel in windows komt? (In Nederlandse versies heet die account "beheerder" of "eigenaar" of zoiets geloof ik.)

Verwijderd

Je hebt Norton geinstalleerd en je kan niet meer inloggen? Hm.. agressieve ingreep :)
Heeft ie ook accounts verwijderd? (aangezien je zegt: "Alleen staat er nu maar 1 profiel.").
Wat je in ieder geval kan doen is even de HD eruit halen en dan de belangrijke data kopieren (ik ga er vanuit dat je geen encryptie had aanstaan op de administratieve mappen :) ) --> sowieso een goed idee.
Wat _vaak_ ook kan, is gewoon XP eroverheen knallen en als het goed is, blijven alle programma's e.d. geinstalleerd, ook je data blijft behouden. Maar dit durf ik niet te garanderen, dus wellicht dat iemand anders mijn gedachte kan bevestigen...

Voor de zekerheid: 'System Restore' is geen optie? :)

Ik vermoed dat het die NAV is die de 'crash' veroorzaakt. Je kunt uiteraard altijd proberen om de executable van NAV even te moven naar een andere map, zodat ie die niet opstart :)

Verwijderd

Kijk eens onder search of bij de FAQ
Windows Operated Systems - FAQ

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ericding schreef op 26 september 2004 @ 23:02:
Als je tijdens dat inlogscherm ctrl-alt-delete doet, kom je in het "ouderwetse" inlogscherm. Hier kan je proberen in te loggen als "administrator". Misschien dat je dan wel in windows komt? (In Nederlandse versies heet die account "beheerder" of "eigenaar" of zoiets geloof ik.)
hmmm administrator is en blijft gewoon administrator hoor ;)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Larsowiets
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 23:03:
Je hebt Norton geinstalleerd en je kan niet meer inloggen? Hm.. agressieve ingreep :)
Heeft ie ook accounts verwijderd? (aangezien je zegt: "Alleen staat er nu maar 1 profiel.").
Wat je in ieder geval kan doen is even de HD eruit halen en dan de belangrijke data kopieren (ik ga er vanuit dat je geen encryptie had aanstaan op de administratieve mappen :) ) --> sowieso een goed idee.
Wat _vaak_ ook kan, is gewoon XP eroverheen knallen en als het goed is, blijven alle programma's e.d. geinstalleerd, ook je data blijft behouden. Maar dit durf ik niet te garanderen, dus wellicht dat iemand anders mijn gedachte kan bevestigen...

Voor de zekerheid: 'System Restore' is geen optie? :)

Ik vermoed dat het die NAV is die de 'crash' veroorzaakt. Je kunt uiteraard altijd proberen om de executable van NAV even te moven naar een andere map, zodat ie die niet opstart :)
Stond altijd maar 1 account op, die van mijn pa. Dus hoefde nooit in te loggen. Ging altijd meteen door naar windows. Met administrator heb ik het ook al geprobeerd maar dat werkte ook niet. Krijg ik namelijk dezelfde reactie.
Ik denk dat ik de schijf maar ff in mijn pc hang om de belangrijke data veilig te stellen. Kijken of dat werkt.

I WAS HERE

Pagina: 1