[cm] Voorkant case bevestigen hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
ik heb pas een case gemod maar nu moet ik de voorkant nog vant zien te maken. nu zit ik met het probleem hoe. het een een compac kast en het orginele front word vervangen door een aluminium plaat. ik heb een site met foto waar alle plaatjes op staan. dat is www.freewebs.com/ganzz_case <- doet het niet meer max data verkeer,de nieuwe site is www.geocities.com/ganzz_cases
het is de bedoelin dat de voorkant zoveel mogelijk eruit ziet zonder z=schroeven en strak. Ik heb geen las apparaat o i d (wel soldeerbout hoor) hoe krijg ik het front erop.

Ik zat aan een cip te denken eerst maar sinds ik" student"' ben heb ik te weinig tijd.

voor vragen kun je mailen disconightlight at hotmail dot com
:)

[ Voor 13% gewijzigd door Ganzz op 28-09-2004 15:09 ]

[www.ganzz.nl]

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

je site doet het bij mij niet...

Verwijderd

peddro schreef op 26 september 2004 @ 22:10:
je site doet het bij mij niet...
Hier werkt de site wel

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
hie oook

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:48

Creesch

bla bla!

serieus:
tape ? je hebt goede dubbelzijdige tape, mischien moet je het daar mee proberen

reacties van hier werkt ie wel en hier niet lijken me niet echt nuttig

• Ganzz
Plakband is niet echt een goede optie het trilt veel deeo de speakers in het front ook is het frot bijna 2 kilo zwaar
edit typfouten :+
ganzz 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Ganzz op 27-09-2004 06:59 ]

[www.ganzz.nl]

Verwijderd

1) Je site werkt niet is heel traag.
2) Ik denk dat je het beste de voorkant van 3mm alumilium maken, dan een gat boren van 2mm diep en daar een afgezaagde schroef in vastlijmen met zeer sterke lijm.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 22:40 ]

Verwijderd

lijmen? Niet met hobbylijm natuurlijk, maar met 2 componenten lijm van Bison ofzo.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:48

Creesch

bla bla!

Ganz schreef op 26 september 2004 @ 22:37:
Plakband is niet echt een goede optie het trilt veel deeo de speakers in het front ook is het frot bijna 2 kilo zwaar

ganzz 8)7
je hebt erg sterke tape tegenwoordig vergis je daar niet in.. en proberen kan geen kwaad

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:30
ik heb mijne met kogelsnappertjes van de gamma vastzitten, dat werkt op zich prima.

Mijn frontje is niet zo heel zwaar maar die kogelsnappertjes kunnen heel wat hebben hoor...

Verwijderd

offtopic:
Kan je misschien ook iets aan je spelvouten doen?
Je zegt dat je student bent, maar dit is echt niet te zien op je site

Er bestaat ook metaallijm, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat de voorkant er totaal niet meer af kan ;)

Verwijderd

@ crash748: daarom moet je ook schroeven vastlijmen ondersteboven in het gaatje, dan kan je met boutjes de voorplaat vast en losmaken.

Verwijderd

oops, zover reiken mijn gedachten precies ook niet meer |:(

• Ganzz
ik heb idd 3 mm alminnimum. ik ka n weinig aan het langzame laden vam de site doe is een gratis site builder 8)7

ik zat eerst ook te denken aan schroeven sonder kop erop slaaten oid ik zal de specilale lijm ervoor komen en post hier het resultaat.

zoals ik zei kan dat even duren(student)

direct lijmen is geen optie hij moet eraf kunnen.
idem voor plakband.

Ik heb zoveel mogelijk taalfouten in mijn site gefixt stonden er idd veel in 8)7

[quote]Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 23:51:
offtopic:
Kan je misschien ook iets aan je spelvouten doen?

quote]

spelvouten? waar :+

[ Voor 19% gewijzigd door Ganzz op 27-09-2004 06:56 ]

[www.ganzz.nl]

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:39
WOEI!!!!
Ik heb dezelfde case hier naast me staan, zelf zwartgespoten maar zijn erg mooie kastjes :D

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:38
wat je ook kan proberen is van dat klittenband, dan kan je hem als je wilt (met een beetje geweld er weer aftrekken er weer op doen) en dat kan je ook bij en bouwmarkt halen dacht ik.
Succes!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-02 15:44
idd klittenband, dubbelzijdig... das echt de makkelijkste optie...

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Ganz schreef op 26 september 2004 @ 21:46:
ik heb een site met foto waar alle plaatjes op staan. dat is www.freewebs.com/ganzz_case
Pfff, fijne webspace zeg :(

Account Frozen.

The page you are looking for has expended its monthly bandwidth allowance and will be frozen until more is purchased or its bandwidth is reset.

• Ganzz
Ik weet dat mijn website down is ik zoek een andere webhost iemand een idee?
heb de data limiet van 150 mb in 18 uur gehaald. op de 7e word hij weer ontdooit.
:(

[www.ganzz.nl]

Verwijderd

Nah plakband en klitte band lijkt me niet echt de juiste en mooiste optie.( als het warm word dan wil dat nog wel eens loslaten en srry maar als je eigen front maakt en dan vast taped ... pfff )
Gewoon wat die gast zegt boutjes afzagen en die vastlijmen met bisonkit of goeie metaal lijm
Ik heb dat gedaan op een frontje van plexiglas en dat zit perfect nu :)
Heb niks hoeven boren in dat plexiglas :+ ( in metaal kan je idd beter ff 1 mm of 2 mm inboren )
En als je 4 of 6 boutjes zo doet dan kan ie makkelijk 2 kilo aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 22:33 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

De foto's helaas niet gezien. Kan je niet een houder aan de binnenkant lassen en deze aan je kast zelf vastklikken?

• Ganzz
bezig met een nieuwe site.
namelijk http://www.geocities.com/ganzz_cases
deze is nog niet klaar maar het schiet wel op.
lassen kan ik niet helaas, maar woensdag ga ik lijm en schroeven en bouten halen dus..

[www.ganzz.nl]

Verwijderd

Ganz schreef op 27 september 2004 @ 22:39:
bezig met een nieuwe site.
namelijk http://www.geocities.com/ganzz_cases
deze is nog niet klaar maar het schiet wel op.
lassen kan ik niet helaas, maar woensdag ga ik lijm en schroeven en bouten halen dus..
Schroeven niet nodig gewoon van die 0.4 of 0.5 cm dikke bouten of dikker ( hoe dikker hoe beter )
Maar wees wel erg voorzichtig met boren als je inbboort op 3 mm daar zit je zo doorheen.
Heel erg snel zelfs :) kuch*

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 00:14 ]

• Ganzz
Heb nu lijm gehaalt en ben het aan het testen maar het houd het wel dit is denk ik de beste oplosing :)
[offtopic]
Ik heb een vraag over qbasic heb een progje geschreven om je praalelle poort aan te sturen maar hij stel je de tijd in van het aflopen van der stappen? Of moet ik daar een topic over beginnen, heb al gezocht maar kon het niet vinden en op de site van Qbasic heb ik de help gelezen maar niet gevonden(misschien eroverheen gelezen) 8)7
[offtopic]

Ik he het frame van mijn oude kast gesloopt dus kan ik beginnen met het front bedankt

[www.ganzz.nl]

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 09:50

BLN

Je gaat dus speakers in een aluminium plaat stoppen?. Het is al geen perfecte speaker maare, dit slaat alles. Doe dan dik mdf met een laagje alu erover heen. Dan heb je gewoon free air spekers.

If it ain't broken, don't fix it

Verwijderd

misschien een mooi topic om nog één keer deze vraag te stellen: wat doen speakers met hardware?
Ik denk met de genoemde hardware niet veel, omdat deze nog redelijk gedateerd is, met name de harde schijf. Dit betekent dat alles nog vrij grof opgebouwd is en niet zo veel last zal hebben van het sterke magnetische veld.
Maar wat doet een onafgeschermde speakermagneet op een redelijke afstand (zeg 20 centimeter) van mijn maxtor 120 gig? Of mijn athlon XP mobotje? Heeft iemand hier ervaring mee?

En zou eventueel een conservenblikje als afscherming genoeg zijn? (wat natuurlijk de magneet niet raakt ;) )

TS mag het zeggen als ik offtopic ben |:(

Ik heb hier namelijk een mooi speakertje liggen waar een 92mm fangrill exact op past, en deze zou ik graag bovenin mijn pc modden.

• Ganzz
Ik heb 4x 25 watt speakers in het front die magnetisch zijn ofgeschermt dus dat komst goed.
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 23:34:
misschien een mooi topic om nog één keer deze vraag te stellen: wat doen speakers met hardware?
Ik denk met de genoemde hardware niet veel, omdat deze nog redelijk gedateerd is, met name de harde schijf. Dit betekent dat alles nog vrij grof opgebouwd is en niet zo veel last zal hebben van het sterke magnetische veld.

Ik heb hier namelijk een mooi speakertje liggen waar een 92mm fangrill exact op past, en deze zou ik graag bovenin mijn pc modden.
Hier heb ik dus geen problemen mee, en het idee van een fangtill had is al, ik heb je al besteld.
Het is niet aan te raden want in mijn vorige case mod heb ik er in de zijnkant een 15 inch suwwoofer in gezet onafgeschermt en die harde schijf is alweer naar de hemel O-) O-)
gaf trouwsens wel en leuk geluid.

Ik weet niet of jullie intresse hebben in een cip, ik heb neon besteld casefeets en andere rommel. en komt een winamp poort control in en een vu led meter enzo.

aleen de huidige voeding wordt een probleem de 150 watt is niet genoeg om alleen de spekers en verlichting in te schakelen.
:o

[www.ganzz.nl]

Pagina: 1