Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opruimen van de zolder vond ik de oude Pda van mijn vader terug. Leuk ding om mee te spelen dacht ik, dus dat ding aan mn pc gehangen, en de juiste drivers geinstaleerd. (gedownload, cd is weg) Windows XP geeft aan dat het apparaat goed geinstalleerd is, maar vervolgens kan ik op geen enkele mogelijke manier verbinding krijgen. De Pda zit usb aangesloten. De pda zelf geeft aan dat er geen verbinding is, ongeveer 1 minuut nadat ik geprobeerd heb verbinding te maken. Drivers zijn zeker goed, maar zelf kom ik hier niet meer uit en hoop op jullie kennis.

alvast bedankt!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Heb je administrator rechten op die computer? Zit de USB kabel wel vast aan een rechtstreekse ingang, en niet aan een hub?

Heb je bij de hotsync manager wel aangegeven dat je met USB wil syncen?

[ Voor 24% gewijzigd door Stereotomy op 26-09-2004 20:20 ]

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb administratorrechten,
ja de kabel zit rechstreeks in een usb-poort en niet via een hub,
ja ik heb bij hotsync aangegeven dat ik via usb wil synchronisteren.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

welke Palm Desktop heb je gedownload? Misschien moet je het eens met een Clie Desktop proberen?

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Palm desktop for Clié dus dat zit wel goed. Het ligt niet aan het programma, maar er zit ergens iets mis in drivers denk ik. Maar ik weet zelf niet waar.

Edit: ik denk dat ik de fout heb kunnen localiseren. Op het moment dat je op de Palm op Sync drukt zou je pc een seintje moeten geven, en je om en gebruikersnaam vragen. Dit gebeurt echter niet. Herinstalatie van de software heeft ook geen effect.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

heeft niemand enig idee dan?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://www.palmclub.nl als je hier er niet uitkomt....

Alors.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30

bladebla

<Piéééép>

Simpel schot: Rechtermuisknop op hotsync-icoon in je tray. Is daar 'local usb' aangevinkt?

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Verwijderd

Topicstarter
yep dat staat aangevinkt ja.

ik heb just for the try geprobeert met activesync (zat bij pda van mn vader) te synchroniseren. activesync geeft aan dat er helemaal geen pda aangesloten zit. ik begin nu dus een beetje te twijfelen aan mn verbinding, alhoewel de drivers wel goed geinstalleerd worden.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30

bladebla

<Piéééép>

Zag dat je probleem ook al op Palmclub forums stond :)
Activesync gaat nooit werken, maar dat had je daar ookal gehoord.

Kan er overigens ook een memorystick in die Clie? Dan zou je met data import progje je kabel kunnen testen door files te transferen.

Zijn de contactjes op je Clie en in je cradle schoon en vrij?

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

bladebla schreef op 30 september 2004 @ 17:09:
Zag dat je probleem ook al op Palmclub forums stond :)
Activesync gaat nooit werken, maar dat had je daar ookal gehoord.

Kan er overigens ook een memorystick in die Clie? Dan zou je met data import progje je kabel kunnen testen door files te transferen.

Zijn de contactjes op je Clie en in je cradle schoon en vrij?
Hij heeft geen installatieCD en dus ook geen SCSI drivers voor data import. Ik mag hopen dat ie de contactjes inderdaad al schoongemaakt heeft, dat zou wel heel erg zijn. :P

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
@ bladebla Ja ik heb er een memorystick in zitten, maar data import werkt ook
niet.

@Stereotomy die scsidrivers heb ik wel, die had ik ook op internet gevonden,
samen me de andere drivers, dus die zijn ook geinstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:47 ]

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Als jij dataimport opstart, krijg je dan melding op de desktop?

Ik denk dat je USB kabel gaar is, of de contactpuntjes van de clie connector.

Probeer eens een keer een softreset zonder memorystick te doen en dan een hotsync zonder memorystick.

[ Voor 121% gewijzigd door Stereotomy op 02-10-2004 14:20 ]

Alors.

Pagina: 1