Toon posts:

[WinMsngr] Heel raar probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allo..

Mensen, opeens kom ik niet meer op msn(mijn account) op mijn pc... (heb gewoon 6.2 nooit problemen gehad, en heb ook niets veranderd hoor dat ie het opeens niet meer doet.) Het rare is dat iemand anders wel op zn msn komt hier op mijn comp... dus ligt niet aan msn?? Op mn servertje kom ik wel op mn eigen msn :S... hoezo vaag?!... en nu na alle msn6.2, plus, etc te hebben geuninstalled zit ik op mn eigen pc op msn 4 die oude standaard zooi en daar kom k dan wel weer op..
Ik snap dr echt geen hol van, bij msn 6 haakt ie een beetje bij het inloggen, alsof alles goed gaat. Plotseling schiet ie uit het inloggen, maar als ik dan ben ingelogd op msn 4 op dat moment, logt ie wel uit! dus ik ben ergens ingelogged? In mijn taskmanager heb ik alle msnmsgr`s afgesloten, en nog logt ie zich dan uit?! |:(

ben ten einde raad :( iemand een oplossing?

Verwijderd

gebruik je speciale tekens die in andere toetsenbord settings als combinatie tekens gezien worden? (de " ^ of ` bijvoorbeeld)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap helemaal niets van je verhaal, en het staat nog in het vekeerde forum ook. Open maar een nieuw topic in het juiste forum (tip: lees de policy van WOS eens door als je niet weet waar het thuishoort) en probeer er dan een verhaal van te maken wat duidelijk en helder leest :)

Dit topic is gesloten.